دیگر محصولات

بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس ماشین در بازار ایران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

راهنمای خرید ردیاب خودرو و معرفی چند مدل بهترین ردیاب خودرو که ارزش خرید دارند!

این روزها به لطف ردیاب‌های مختلف خودرو، امکان نمایش نقطه ای خودرو روی نقشه برای زیر نظر داشتن خودرویتان و همچنین اطلاع از موقعیت خودرو بعد از به سرقت رفتن وجود دارد. ردیاب های خودرو همچنین می توانند عواملی مانند سرعت متوسط و سلامت خودرو را گزارش کنند و در مواقع اضطراری کمک های کنار جاده ای ارائه دهند.

اغلب این ردیاب ها انرژی خود را از باتری‌های قابل شارژ داخلی یا قابل جابجایی دریافت می‌کنند و اغلب از طریق آهن‌ربا یا یک کیس خاص که به طور خاص طراحی شده است تا در جایی دور از دید در زیر خودرو نصب می‌شوند.

البته اگر نگاهی به لیست بهترین ردیاب خودرو داشته باشید متوجه تفاوت مدل‌های مختلف از نظر عملکرد و کارایی خواهید شد، به گونه ای که برخی مدل‌ها برای گروهی از افراد مناسب تر هستند و قرار نیست لزوما به سراغ گران ترین بازار بروید.

در ادامه ضمن ارایه نکات مفید در شناخت بهتر انواع ردیاب خودرو و نکات ضروری پیش از خرید، لیستی از بهترین ردیاب خودرو در بازار را همراه با نقد و بررسی برای شما گردآوری کرده ایم.

 

ردیاب یا همان gps خودرو چیست؟

ردیاب خودرو یا همان جی پی اس خودرو، وسیله ای است که روی خودروهای سواری و سنگین نصب می‌شود و به کمک آن راننده می‌تواند هم در هنگام رانندگی موقعیت مکانی خودرو را روی نقشه مشاهده کند و هم هنگامی به ماشین دسترسی ندارد از موقعیت مکانی خودروی خود مطلع گردد.

البته دقت داشته باشید که از نظر مفهومی ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو کاملا یکسان نیستند. خیلی از خودروها جی پی اس دارند و راننده در حین رانندگی می‌توانند مشاهده کنند که خودرو در چه مکان و در چه مسیری در حال حرکت است، اما زمانی که راننده در خارج از خودرو باشد، امکان مشاهده موقعیت مکانی خودرو وجود دارد.

اما ردیاب خودرو این قابلیت را هم دارد که هنگام در دسترس نبودن خودرو، از موقعیت مکانی خودرو با خبر شوید، پس در حقیقت برای افزایش امنیت خودرو باید از یک ردیاب خودرو استفاده کنید تا حتی بعد از سرقت به راحتی مشاهده کنید که خودرو در چه موقعیت مکانی قرار گرفته است.

در نظر داشته باشید که اطلاع از موقعیت مکانی خودرو تنها یکی از امکانات ردیاب خودرو است، بیشتر ردیاب های خودرو از قابلیت هایی همچون خاموش کردن خودرو از راه دور، شنود صدای داخل کابین، اطلاع از روشن و یا خاموش بودن و هشدار باز شدن درب خودرو بهره می‌برند.

 

ردیاب خودرو برای چه افرادی مناسب است؟

واقعیت این است که ردیاب خودرو معمولا روی خودروهای میان رده نصب می‌شود، خودروهایی که نه انقدر ارزان هستند که ارزش خرید چنین ردیابی را نداشته باشند و نه در گروه خودروهای لوکس هستند که خود دارای قابلیت ضد سرفت می‌باشند.

در حال حاضر خیلی از خودروهای ایرانی مانند ۲۰۶، ۲۰۷، دنا، سمند، ال نود و خیلی از ماشین های چینی و بعضا کره ای اقدام به خرید و نصب ردیاب می‌کنند، البته ناگفته نماند که خیلی از مالکان خودروی پراید هم به دلیل امنیت پایین آن اقدام به نصب نمونه هایی از ردیاب خودرو کرده اند.

ویدیوی بررسی ردیاب خودرو و برتری آن به دزدگیر

 

ردیاب خودرو به چه صورت کار می‌کند؟

فناوری GPS تقریباً در زندگی مدرن همه جا حاضر شده است. بسیاری از ما هر روز بدون فکر دوم از آن استفاده می کنیم. اما واقعا فناوری جی چی اس چطور کار می‌کند؟ چطور از این فناوری برای ردیابی خودرو استفاده شده است؟

بیایید با نام GPS شروع کنیم که مخفف عبارت Global Positioning System است. این سیستم شامل شبکه‌ای از ماهواره‌ها است که به دور زمین می‌چرخند و دستگاه‌هایی که می‌توانند به تعیین یک شی یا مکان یک فرد کمک کنند.

فناوری GPS که در ابتدا در دهه ۱۹۶۰ برای کاربردهای نظامی توسعه یافت، سرانجام در سال ۱۹۸۳ برای استفاده عمومی در دسترس قرار گرفت و پیشرفت ها و موارد استفاده در طول دهه ها افزایش یافته است. این روزها، GPS طیف وسیعی از کاربردها را دارد، از تمرینات نظامی در سراسر جهان گرفته تا مسیرهایی که به رانندگان کمک می کند مسیر خود را پیدا کنند.

برای ردیابی با GPS به یک دستگاه ردیاب نیاز است که این دستگاه می‌تواند روی یک وسیله نقلیه نصب شود یا در دستان یک شخص باشد. سپس این دستگاه اطلاعاتی در مورد مکان دقیق و حرکات بعدی ارائه می دهد و امکان ردیابی را در زمان واقعی فراهم می کند.

دستگاه های ردیاب GPS سیگنال های ماهواره ای خاصی را ارسال می کنند که توسط گیرنده پردازش می شوند. این گیرنده های GPS مکان دقیق دستگاه GPS را ردیابی می کنند و همچنین زمان و سرعت حرکت آنها را محاسبه می کنند.

همچنین می توان این موقعیت ها را با استفاده از چهار نوع سیگنال ماهواره ای GPS در نماهای سه بعدی محاسبه و نمایش داد. سیستم های GPS از سه بخش فضا، کنترل و کاربر تشکیل شده است.

لیست پرفروش ترین ردیاب های خودرو در بازار

 

انواع ردیاب خودرو از نظر نوع عملکرد

ردیاب خودرو سیمی

ردیاب خودرو سیمی به این شکل است که همانند نمونه های دیگر نیاز به جدا شدن و شارژ شدن ندارد و به دلیل اتصال سیمی به خودرو، به طور دائمی انرژی دارد. البته در برخی مدل‌های آن یک باتری داخلی به منظور احیای فعالیت ردیاب در زمان جدا شدن از سیستم الکتریکی خودرو تعبیه شده است. این باتری هنگام فعالیت ردیاب و اتصال به برق ماشین، خود را شارژ می‌کند.

تصویر یک نوع ردیاب خودرو سیمیدقت داشته باشید که نصب و راه‌اندازی ردیاب سیمی ماشین به سبب نیاز به اتصال با سیستم برق خودرو، باید توسط متخصصین انجام شود، انجام آن توسط فرد غیر متخصص می‌تواند موجب آسیب به سیستم برق خودرو شود.

 

ردیاب ماشین فندکی

ردیاب ماشین فندکی دقیقا همانند شارژر فندکی ماشین است که علاوه بر امکان شارژدهی یک ردیاب هم می‌باشد. همین موضوع باعث شده که علی رغم در معرض دیدن بودن به نوعی مخفی هم باشد چرا که کسی متوجه نخواهد شد که این یک شارژ فندکی است یا یک ردیاب خودرو.

تصویر یک نوع ردیاب ماشین فندکیمهم‌ترین ویژگی‌های جی پی اس فندکی ماشین را می‌توان در نصب سریع و طراحی جالب آن خلاصه نمود. ضمن این که این دستگاه طوری برنامه‌ریزی شده که به محض جدا شدن از فندکی خودرو، آلارم هشداری برای مالک ارسال می‌کند.

 

ردیاب خودرو آهنربایی بدون سیم کشی

ردیاب خودرو از نوع آهنربایی دقیقا همان چیزی است که در فیلم‌ها مشاهده کرده اید، یک قطعه که کافی است آن را به بدنه فلزی ماشین متصل کنید تا عمل ردیابی خودرو را برای شما انجام دهد. این نوع ردیاب برق مورد نیاز خود را از طریق باطری که درون آن قرار گرفته است تامین می‌کند و به همین دلیل باید همواره به میزان شارژ آن توجه داشته باشید که هنگام نیاز به اندازه کافی شارژ داشته باشد.

تصویر ردیاب خودرو آهنربایی هنگام نصب زیر ماشین

ردیاب ماشین دیاگی

اگر مایلید که با کمترین هزینه ممکن یک ردیاب کار راه انداز روی خودرو داشته باشید، ردیاب خودرو دیاگی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این نوع ردیاب به سوکت دیاگ خودرو نصب می‌شود و برق مورد نظر را از همان سوکت دریافت می‌کند.

ردیاب ماشین دیاگیاین ردیاب با وجود سادگی در ساختار و نصب راحت، دقت بالایی در یافتن موقعیت دارد. به همین منظور می‌توان به آن اطمینان کرده و از قابلیت‌هایش استفاده نمود.

 

مهمترین کارهایی که یک ردیاب خودرو انجام می‌دهد

یک ردیاب خودرو در کنار نمایش موقعیت مکانی خودرو، اطلاعات و امکانات مفید و ارزشمند دیگری را می‌تواند در اختیار شما قرار دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است. البته دقت داشته باشید که ردیاب های مختلف از نظر امکانات باهم متفاوت هستند و لزوما همه ردیاب‌ها همه امکانات زیر را ندارند.

۱- خاموش کردن ماشین از راه دور

برخی از ردیاب ها به دلیل داشته رله قطع کن روی خودرو، امکان خاموش کردن خودرو را در نقطه ای به مالک می‌دهند. این قطعه پس از فرمان مالک برای خاموش شدن ماشین، رله برق یا پمپ بنزین را قطع می‌کند. مسلما همه ردیاب‌ها این امکان را ندارند اما خیلی از بهترین ردیاب های خودرو این قابلیت دیده شده است.

۲- دسترسی به گزارش ترددها

بیشتر ردیاب های خودرو علاوه بر اینکه می‌توانند به صورت لحظه ای محل خودرو را نمایش دهد، به شما این امکان را می‌دهد که به مسیرهای تردد شده و یا به عبارت بهتر به گزارش ترددهای انجام شده خودرو هم دسترسی داشته باشید.

۳- هشدار برای سرعت غیر مجاز

اگر شما داخل خودرو نباشید، این امکان وجود دارد که در صورت عبور خودرو از سرعت غیر مجاز به شما اطلاع داده شود. به این شکل می‌توانید از راه دور بر سرعت خودروهای خود نظارت داشته باشید، هر زمان که خودور از سرعت غیر مجاز عبور کند به صورت یک هشدار به شما اطلاع داده می‌شود.

۴- امکان تعریف محدوده جغرافیایی

اگر به هر دلیل مایل هستید که خودروی شما تنها در محدوده جغرافیایی مشخصی تردد داشته باشید و به طور مثال از استان خارج نشود، تعریف این امکان روی ردیاب وجود دارد. این امکان به ویژه برای زمانی که خودرو در دست شخص دیگری است یا کودک در خودرو است، بسیار کاربردی خواهد بود، با این کار زمانی که خودرو از محدوده مد نظر شما خارج شود سریعا به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

ردیاب خودرو آنلاین یا آفلاین؟ کدام مناسب است؟

ردیاب‌ها در یک دسته بندی دیگر در دو نوع آفلاین و آنلاین در بازار موجود هستند. که شما هنگام تهیه می‌توانید انتخاب کنید که کدام برای شما مناسب است.

در ردیاب آفلاین، موقعیت مکانی و سایر اطلاعات مرتبط با حرکت خودرو در درون ردیاب ذخیره شده است و شما با باز کردن ردیاب و اتصال آن به کامپیوتر می‌توانید متوجه ترددهای انجام شده توسط خودرو شوید.

اما در ردیاب آنلاین، اطلاعات و موقعیت مکانی خودرو بلافاصله بعد از ذخیره در حافظه دستگاه به صورت آنلاین برای شما ارسال می‌شوند و شما در حالی که به خودرو دسترسی ندارید می‌توانید موقعیت مکانی و سایر اطلاعات مرتبط را مشاهده کنید. این نوع ردیاب ها دارای سیم کارت هستند و این جابجایی اطلاعات در لحظه از طریق سیم کارت انجام می‌شود.

توجه به شارژ سیم کارت: در ردیاب های آنلاین نیاز به سیم کارت برای نمایش موقعیت مکانی دارند، بسیار مهم است که به شارژ سیم کارت توجه داشته باشید. در حال حاضر برای بررسی میزان شارژ باید از کدهای دستوری اپراتورها و یا نرم‌افزارهای ارائه شده توسط اپراتور استفاده نمایید.

 

بررسی چند مدل بهترین ردیاب خودرو در ایران

۱- ردیاب خودرو وان وای مدل GS 20

شرکت وان وای تکنولوژِی یکی از تولید کنندگان برتر ردیاب خودرو می‌باشد که این مدل هم یکی از ردیاب های پرفروش این شرکت است. این ردیاب خودرو آهنربایی در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۱ از ۵ را دریافت کرده است و بیش از ۸۲% از خریداران از خرید آن راضی بوده اند.

ردیاب خودرو وان وای مدل GS 20در خصوص کیفیت محصولات این شرکت باید گفت که خیلی از خودروسازان جهان از محصولات این شرکت به عنوان آپشن در تولیدات خود استفاده می‌کنند و محصولات این شرکت تا این حد مورد اعتماد خودروسازان بزرگ است.

برخی از قابلیت های این ردیاب خودرو عبارتند از:

  • عملکرد به دو صورت آنلاین توسط اپلیکیشن و بستر وب و آفلاین با SMS
  • تنظیم حصار جهت محدوده تردد خودرو
  •  ذخیره سابقه تردد تا ۲۷۰ روز قبل
  • هشدار سرعت بیش از حد
  • هشدار لرزش و هشدار شارژ باطری
  •  هشدار برداشتن دستگاه
  • باطری لیتیومی با ظرفیت ۵۸۰۰میلی آمپر
  • دقت خوب در ردیابی به گفته خریداران

یکی دیگر از ویژگی های خوب این ردیاب آهنربایی قابلیت ارسال لوکیشن مکان در پاسخ دستور تک زنگ یا SMS در زمان های از پیش تنظیم شده است. در واقع می‌توانید با ارسال دستور مشخص به ردیاب از آن بخواهید که موقعیت خود را ارسال کند.

به گفته خیلی از خریداران، مزیت این مدل ردیاب آهنربایی این است که نیازی به اتصال به سیستم سیم کشی خودرو را ندارد و به این شکل احتمال هیچ گونه آسیبی به برق خودرو وجود ندارد.

مشاهده ردیاب خودرو وان وای مدل GS 20

 

۲- ردیاب خودرو مدل GF-07

یکی از خوش قیمت ترین ردیاب خودرو در بازار همین مدل یعنی جی پی اس GF-07 می‌باشد. این ردیاب از نوع آهنربایی می‌باشد و به کمک دو آهنربای قوی به بدنه خودرو متصل می‌شود و همچینن می‌توان از آن برای ردیابی فرد مسن یا کودکان یا هر شی دیگری استفاده کرد.

ردیاب خودرو مدل GF-07یکی از عملکردهای این مدل ردیاب این است که با شماره گیری سیم کارت قرار داده شده در آن می‌توانید صدای محیط را بشنوید. این ردیاب کوچک در ابعاد ۱۴x35x20 میلیمتر تولید شده و در بازار با کیفیت عالی عرضه می گردد.

مشاهده انواع ردیاب شخصی و آهنربایی

 

۳- ردیاب نفریاب تک یاب جی پی اس مدل GT102

از این مدل ردیاب خودرو علاوه بر خودرو می‌توان برای ردیابی فرد مسن یا کودکان هم استفاده کرد چرا که به صورت آهنربایی می‌باشد و نیاز به اتصال به سیستم برق خودرو را ندارد و همه انرژی خود را از منبع تغذیه دریافت می‌کند که این خاصیت تمام ردیاب‌های آهنربایی است.

برای استفاده از این ردیاب خودرو کافیست با قرار دادن آن در خودرو، لباس‌، کیف و یا سایر وسایل با یک تماس تلفنی از مکان و موقعیت آن آگاه شوید. همچنین با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه به راحتی می توان به صورت آنلاین از محل دستگاه مطلع شد.

ردیاب نفریاب تک یاب جی پی اس مدل GT102از نظر شارژدهی این ردیاب در وضعیت قابل قبولی قرار دارد، باطری لیتیومی با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی آمپر انرژی دستگاه را برای حداکثر ۶ ساعت استفاده آنلاین و حداکثر ۸۰ ساعت استفاده آفلاین (پیامکی) پشتیبانی می‌کند. میزان دقت نفریاب بستگی به میزان دید افق داشته و در محیط کاملا باز ۵ -۱۰ متر و در سایر مناطق به نسبت تراکم ساختمان خطای نمایش موقعیت بیشتر می شود.

مشاهده انواع ردیاب و جی پی اس ماشین

 

۴- ردیاب خودرو جی تی رادار مدل V1.3

این ردیاب خودرو از نوع سیمی می‌باشد و به این معنی است که برای کار کردن نیازمند به اتصال به سیستم برق خودرو می‌باشد و باید توسط یک فرد آشنا به برق خودرو نصب و راه اندازی گردد. از آنجایی که به برق خودرو متصل می‌شود برای همیشه شارژ کافی دارد، هرچند که برای مواقع ضرورری یک باطری داخلی در آن تعبیه شده است.

دیاب خودرو جی تی رادار مدل V1.3ردیاب خودرو حرفه ای GTRaDaR با عملکردی فوق العاده میتواند موقعیت خودرو شما را با جی پی اس از طریق SMS و Web اعلام نماید.این جی پی اس ماشین امکانات زیادی را داراست که از مهمترین آن ها تعریف یک شماره به دستگاه جهت ارسال پیام های کنترلی از جمله هشدار قطع ردیاب از خودرو ، هشدار کم شدن باتری داخل جی پی اس و … است.

این ردیاب خودرو یکی از نمونه های ایرانی در بازار است که به گفته مصرف کنندگان در مقایسه به نمونه های چینی عملکرد بهتری دارد و برخی خریداران علی رغم یک سال استفاده مداوم از آن همچنان اعلام رضایت می‌کنند که نشان از کیفیت قابل قبول این ردیاب دارد.

 

مشاهده این مدل ردیاب خودرو

 

۵- ردیاب شخصی و آهنربایی مدل fat122

یکی دیگر از ردیاب های آهنربایی خوش فروش در دیجی کالا همین مدل می‌باشد که در ابعاد بسیار کوچکی طراحی شده است و به راحتی می‌توان آن را در هر قسمتی از خودرو به کمک خاصیت آهنربایی آن متصل کرد.

یکی از تفاوت های اصلی این ردیاب با مدل های آهنربایی قبلی، ظرفیت بالای شارژدهی آن است،  برای این ردیاب ۲ عدد باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی آمپر در نظر گرفته شده است که می توانند انرژی دستگاه را برای حداکثر ۲۴ ساعت استفاده پشتیبانی کنند.

ردیاب شخصی و آهنربایی مدل fat122اگر نیاز شما به شکلی است که به یک ردیاب آهنربایی نیاز دارید، این مدل می‌تواند به خوبی نیاز شما را رفع کند،  دکمه sos تعبیه شده بر روی دستگاه در مواقع ضروری موقعیت دقیق مکانی را به ۵ شماره موبایل از پیش تعریف شده برای دستگاه ارسال می‌کند. این ردیاب شخصی قابلیت انتقال صدای محیط را داراست و با تماس با سیم کارت دستگاه می توان صدای اطراف ردیاب شخصی را شنود کرد.

مشاهده ردیاب شخصی و آهنربایی مدل fat122

 

چطور بهترین ردیاب خودرو را انتخاب کنیم؟

برای خرید بهترین ردیاب خودرو یا همان جی پی اس ماشین در ایران، باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا مطمئن شوید بهترین ردیاب ماشین را خریداری می‌کنید، ردیابی که در ایران به درستی قابل استفاده باشد و نیازهای شما را پاسخ دهد.

۱- ردیاب را دقیقا برای چه می‌خواهید

مشخصا باید بدانید که هدف شما از خرید ردیاب خودرو چیست. آیا هدف شما جلوگیری از سرقت خودرو است؟ آیا هدف شما مراقبت از خودروی دیگران است؟ آیا هدف شما زیر نظر داشتن خودروی مشخصی است؟

مسلما اهداف متفاوت نیاز به ردیاب های متفاوتی دارند، به طور مثال برای اینکه همواره امکان ردیابی خودروی شما فراهم باشد، ردیاب آهنربایی برای شما مناسب نیست. این نوع ردیاب برای مدت مشخی شارژدهی دارد و برای زیر نظر داشتن خودروی غیر از خودروی شما مفید است.

۲- ردیاب سیمی یا آهنربایی؟

اگر هدف شما این است که خودروی مشخصی را زیر نظر داشته باشید، مسلما بهتر است از ردیابی آهنربایی که به راحتی به هر قسمت فلزی از ماشین نصب می‌شود استفاده کنید، البته باید دقت داشته باشید که این نوع ردیاب برای مدت مشخصی باطری دارد و شما نهایتا چند ساعت تا چند روز می‌توانید خودروی مورد نظر را ردیابی کنید.

اما اگر هدف شما این است که خودروی شخصی شما مجهز به ردیاب باشد تا با دزدیده شدن امکان ردیابی آن فراهم باشد، بهتر است از مدل های سیمی استفاده کنید، این مدل‌ها به صورت سیمی به خودروی شما متصل می‌شوند و علی رغم داشتن باطری داخلی برای مواقع ضروری، انرژی مورد نیاز خود را از برق ماشین تامین می‌کنند و به صورت دائمی فعال هستند.

۳- دقت ردیابی دستگاه را بررسی کنید

بهتر است در زمان خرید جی پی اس ماشین یا همان ردیاب خودرو، به میزان دقت آن هم توجه داشته باشید، هر چه دستگاه دقت بالاتری داشته باشید به صورت دقیق تر می‌تواند موقعیت مکانی خودرو را به شما نمایش دهد و مسلما پیدا کردن خودرو راحت تر خواهد بود.

۴- آیا به امکان خاموش کردن از راه دور نیاز دارید؟

همانطور که جلوتر توضیح داده شد، برخی ردیاب های خودرو قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را دارند، چنانچه شما به این قابلیت نیاز دارید باید هنگام خرید به این موضوع توجه کنید چرا که این قابلیت در همه ردیاب های خودرو وجود ندارد.

۵- آیا داده های ردیاب در سرورهای داخلی ذخیره می‌شوند؟

ردیاب های آنلاین که به صورت لحظه ای موقعیت مکانی را گزارش می‌دهند، داده های خود را در سرورهایی ذخیره می‌کنند، بهتر است که محل ذخیره سازی داده ها در سرورهای داخلی باشد. بنابراین بهتر است به سراغ برندهایی بروید که دستگاه‌هایشان را بر سرور داخلی تنظیم کرده‌اند. به این ترتیب گروهی از متخصصان مجموعه همواره به نگهداری از سرور مشغول بوده و تا حد امکان قطعی آن را کاهش می‌دهند.

۶- ظرفیت باطری ردیاب خودرو

در مدل‌های سیمی باطری صرفا یک منبع انرژی ثانویه برای مواقع ضروری است اما در سایر مدل‌ها مانند مدل آهنربایی، ردیاب تمام انرژی خود را از باطری دریافت می‌کند و مسلما هرچه ظرفیت باطری آن بیشتر باشد، ردیاب برای مدت زمان بیشتری فعال است و امکان ردیابی خودرو برای مدت زمان بیشتری وجود خواهد داشت.

 

بهترین برندهای ردیاب خودرو در ایران کدامند؟

ردیاب خودرو با برندهای مختلفی در ایران وجود دارند و همچینن شرکت های ایرانی زیادی در زمینه تولید و عرضه ردیاب خودرو فعالیت دارند که محصولاتشان از ابعاد مختلف با یکدیگر متفاوت هستند.

چند برند نسبتا مطرح که در زمینه ردیاب خودرو فعالیت دارند عبارتند از:

  • استیلاک
  • وایزر
  • زنوتیک
  • لندر 
  • ویگو
  • رادار جی پی اس
  • ردیاب من

 

لیست بهترین ردیاب جی پی اس خودرو در بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
ردیاب خودرو جی پی اس ترکر مدل 303

ردیاب خودرو جی پی اس ترکر مدل ۳۰۳

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: امکان استفاده به‌شکل خودوریی
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: قابلیت اتصال آنتن خارجی
  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو وایزر مدل F150

ردیاب خودرو وایزر مدل F150

  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: ورودی و خروجی دیجیتال
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو ای ویگو مدل GT800

ردیاب خودرو ای ویگو مدل GT800

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: ارتباط با ماژول های دیجیتال ، امکان استفاده به‌شکل خودوریی ، بلندگو ، دارای سرور اختصاصی ، سنسور GPS ، قابلیت ارتباط صوتی ، قابلیت کنترل با پیام ، کلید SOS ، گزارش مسافت طی شده ، هشداردهنده سرعت ، هشداردهنده وضعیت باتری
  • نوع باتری: لیتیومی
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: درگاه خروجی صدا ، درگاه سیم کارت
  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-901M

ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-901M

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x3x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • ابعاد صفحه نمایش
    ندارد
  • استاندارد ارتباط GPRS
    دارد
  • محدوده مجاز رطوبت
    رطوبت ۵٪ - ۹۵٪ درصد درصد
  • محدوده مجاز دما
    -۴۰ درجه سانتیگراد تا + ۸۵ درجه سانتیگراد درجه سانتی‌گراد
  • فرکانس ارتباطی
    GSM/GPRS 850/900/1800/1900MHz هرتز
  • فرکانس GPS
    GSM/GPRS 850/900/1800/1900MHz هرتز
  • ولتاژ دستگاه
    ولتاژ کار ۹ ولت - ۸۰ ولت
  • ظرفیت تعداد ماهواره GPS
    ۵۶
  • ظرفیت
    ۱۵۰ mAh
  • سیستم‌های ارتباطی
    GSM/GPRS/GPS/Global
  • زمان عملکرد باتری
    ۱۵۰ میلی آمپر ساعت
  • دقت مکانی
    ۳ متر
  • حساسیت GPS
    -۱۶۲ dbm -۱۶۲ dbm
  • حداکثر سرعت قابل اندازه گیری
    ۹۹۹
  • حداقل فاصله زمانی ارسال
    ۳۰
  • حافظه داخلی
    ندارد
  • توضیحات نقشه
    قابلیت استفاده از نقشه های ماهواره -نقشه گوگل - نقشه ماکروسافت -نقشه تیان و نقشه بایدو رادارد
  • پشتیبانی از فرمت‌های صوتی
    ندارد
  • پشتیبانی از فرمت‌های تصویری
    ندارد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو آی ترک سیف مدل mt-1c

ردیاب خودرو آی ترک سیف مدل mt-1c

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: امکان استفاده به‌شکل خودوریی ، دارای سرور اختصاصی ، سنسور GPS ، قابلیت به روز رسانی ، قابلیت کنترل با پیام ، گزارش مسافت طی شده ، هشداردهنده سرعت ، هشداردهنده وضعیت باتری
  • نوع باتری: لیتیومی (قابل شارژ)
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: درگاه سیم کارت
  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3

ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۰۹x5.58x2.34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • محدوده مجاز دما
    -۲۰ تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد درجه سانتی‌گراد
  • فرکانس GPS
    ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ MHz هرتز
  • ولتاژ دستگاه
    ۹-۳۶ ولت ۳.۷
  • ظرفیت
    ۴۵۰
  • سیستم‌های ارتباطی
    ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ MHz
  • دقت مکانی
    کمتر از ۱۰ متر
  • حساسیت GPS
    -۱۴۸ -۱۶۲
  • توضیحات نقشه
    نقشه گوگل استفاده می شود.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو آر اف جی مدل G10

ردیاب خودرو آر اف جی مدل G10

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: قابلیت ارتباط صوتی ، قابلیت کنترل با پیام
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: درگاه سیم کارت ، ورودی و خروجی دیجیتال
  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو مدل AT4

ردیاب خودرو مدل AT4

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۵ گرم
  • فرکانس GPS
    ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ هرتز
  • ولتاژ دستگاه
    ۳.۷
  • ظرفیت تعداد ماهواره GPS
    ۶۶
  • ظرفیت
    ۱۰۰۰۰
  • سیستم‌های ارتباطی
    WIFI-GPS-LBS
  • دقت مکانی
    ۱۰
  • حساسیت GPS
    ۱۶۵
  • جریان مصرفی
    ۶۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو آی ترک سیف مدل  MT-1

ردیاب خودرو آی ترک سیف مدل MT-1

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: امکان استفاده به‌شکل خودوریی ، امکان استفاده به‌شکل شخصی ، دارای سرور اختصاصی ، دارای سرور عمومی ، سنسور GPS ، قابلیت به روز رسانی ، قابلیت کنترل با پیام ، گزارش مسافت طی شده ، هشداردهنده سرعت ، هشداردهنده وضعیت باتری
  • نوع باتری: لیتیومی
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: درگاه سیم کارت ، microUSB
  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو او بی دی کد 22

ردیاب خودرو او بی دی کد ۲۲

  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو وان وای مدل G19S

ردیاب خودرو وان وای مدل G19S

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۳x4x1.6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۱ گرم
  • محدوده مجاز رطوبت
    ۵ _ ۹۵ % درصد
  • محدوده مجاز دما
    _۲۵ تا + ۷۵ درجه سانتی‌گراد
  • فرکانس ارتباطی
    ۸۵۰/۱۹۰۰/۹۰۰/۱۸۰۰ هرتز
  • فرکانس GPS
    ۸۵۰/۱۹۰۰/۹۰۰/۱۸۰۰ Mh هرتز
  • ولتاژ دستگاه
    DC 9V-90V ۳.۷
  • ظرفیت تعداد ماهواره GPS
    ۵۶
  • ظرفیت
    ۲۵۰
  • سیستم‌های ارتباطی
    GPS/BDS/AGPS/LBS/GPRS/GLONAS/GSM
  • زمان عملکرد باتری
    ۱۵۰۰
  • دقت مکانی
    ۵
  • حساسیت GPS
    ۱۶۳ ۱۶۲
  • حداکثر سرعت قابل اندازه گیری
    ۹۹۹
  • حداقل فاصله زمانی ارسال
    حالت سرد ۳۰ ثانیه -گرم ۱۰ ثانیه
  • حافظه داخلی
    ندارد
  • توضیحات نقشه
    نقشه گوگل -نقشه مایکرو سافت -نقشه بایدو -تیان -نقشه OSM-Arcgosنقشه و نقشه گودو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو لندر مدل LD-45

ردیاب خودرو لندر مدل LD-45

  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-908

ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-908

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: ارتباط با ماژول های دیجیتال
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو لندر مدل LD-59R

ردیاب خودرو لندر مدل LD-59R

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۵x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • سیستم‌های ارتباطی
    ارسال پیام کوتاه وتماس
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB920

ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB920

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۹x4.3x1.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • استاندارد ارتباط GPRS
    کلاس ۱۲
  • فرکانس GPS
    GPS L1(1559-1610) - GNONASS L1(1559-1610) مگاهرتز هرتز
  • سیستم‌های ارتباطی
    GPRS,GPS, GLONASS, GALILEO, BEIDOU, SBAS, QZSS, DGPS, AGPS
  • حساسیت GPS
    ۱۶۱
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو سینو ترک مدل 901W

ردیاب خودرو سینو ترک مدل ۹۰۱W

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x4x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • محدوده مجاز رطوبت
    ۵٪ تا ۹۵٪ غیر متراکم درصد
  • محدوده مجاز دما
    -۲۰ درجه تا ۵۵ درجه سانتی گراد درجه سانتی‌گراد
  • فرکانس ارتباطی
    ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰Mhz هرتز
  • فرکانس GPS
    GSM 850/900/1800/1900Mhz هرتز
  • ولتاژ دستگاه
    ۹-۸۰ ولت ۹-۸۰ ولت
  • ظرفیت تعداد ماهواره GPS
    ۵۶
  • ظرفیت
    ۱۵۰
  • سیستم‌های ارتباطی
    GPRS/GSM
  • زمان عملکرد باتری
    ۲۴
  • دقت مکانی
    ۱۰ متر، RMS 2D
  • حساسیت GPS
    -۱۶۲Db -۱۶۲ dbm
  • حداکثر سرعت قابل اندازه گیری
    ۲۵۰
  • حداقل فاصله زمانی ارسال
    ۱۰ میکروثانیه همگام سازی زمان ماهواره
  • توضیحات نقشه
    نقشه گوگل- نقشه گود- نقشه بایدو -نقشه تیان -نقشه مایکرو سافت - نقشه OSM -نقشه ARCGIS
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو دی ان او مدل V3

ردیاب خودرو دی ان او مدل V3

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۲x3.2x1.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۱ گرم
  • محدوده مجاز رطوبت
    ۹۵~۵ درصد
  • محدوده مجاز دما
    - ۲۰ ~۷۰ درجه سانتی‌گراد
  • ولتاژ دستگاه
    ۳.۷
  • ظرفیت
    ۱۳۰
  • سیستم‌های ارتباطی
    gprs
  • دقت مکانی
    ۱۰
  • حساسیت GPS
    ۱۶۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو ای ویگو مدل Ob22d

ردیاب خودرو ای ویگو مدل Ob22d

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x2x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • سیستم‌های ارتباطی
    GPRS-GPS-GSM
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو وایزر مدل B60

ردیاب خودرو وایزر مدل B60

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • سیستم‌های ارتباطی
    سیم کارت
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب تک یاب جی پی اس مدل موتوریاب GT303

ردیاب تک یاب جی پی اس مدل موتوریاب GT303

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: کلید SOS
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: microUSB
  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو کوبان مدل 303F

ردیاب خودرو کوبان مدل ۳۰۳F

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: امکان استفاده به‌شکل خودوریی ، دارای سرور اختصاصی ، سنسور GPS ، قابلیت ارتباط صوتی ، قابلیت کنترل با پیام ، کلید SOS ، گزارش مسافت طی شده ، هشداردهنده سرعت
  • نوع باتری: لیتیوم-یون
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: درگاه سیم کارت ، ورودی و خروجی دیجیتال
  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو ویرا مدل 404

ردیاب خودرو ویرا مدل ۴۰۴

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: سیستم هشدار ترافیک
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: miniUSB
  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو مدل OBD

ردیاب خودرو مدل OBD

  • صفحه‌نمایش مسیریاب: بدون صفحه‌نمایش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب شخصی کیوبیت مدل TS-200

ردیاب شخصی کیوبیت مدل TS-200

  • ویژگی‌های مسیریاب خودرو: دارای سرور اختصاصی و عمومی
  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: درگاه خروجی صدا
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ردیاب خودرو کانکاکس مدل GT06N

ردیاب خودرو کانکاکس مدل GT06N

  • درگاه‌های مسیریاب خودرو: ورودی و خروجی دیجیتال
مشاهده قیمت و موجودی محصول


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *