دیگر محصولات

لیست بهترین باند ماشین ایرانی و خارجی موجود در بازار

بهترین باند ماشین با آمپلی و بدون آمپلی در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بهترین باند ماشین کدام است؟ کدام برندهای باند ماشین کیفیت بالاتری دارند؟ باند ماشین بیضی بخریم یا گرد؟ باند ماشین آمپلی دار یا بدون آمپلی؟ موضوع این مطلب همانطور که متوجه شدید پاسخ به سوالاتی در مورد خرید بهترین باند ماشین و معرفی چند مدل برتر در بازار است.

بسیاری از صاحبان خودرو، بخصوص خودروهای بدردنخور ایرانی، سیستم صوتی پیشفرضی که روی خودرو نصب شده است را نمی‌پسندند و به همین دلیل به دنبال نصب یک دستگاه پخش و باند هستند، البته کاملا حق دارند چرا که باند ماشین که توسط کارخانه نصب می‌شود اغلب کیفیت بالایی ندارد و آنطور که باید نمی توانید از شنیدن موسیقی با آنها لذت ببرید، بخصوص که بیس بسیار کمی دارند.

برای خرید بهترین باند ماشین فاکتورهای بسیار وجود دارند که باید به آنها دقت کنید و از این نظر باید گفت که خرید باند ماشین با کمی پیچیدگی همراه است و ضمن شناخت برندهای خوب بازار باید به ویژگی ها و قابلیت های زیادی توجه داشته باشید که شاید حتی از وجود آنها خبر نداشته باشید. در این مطلب ضمن ارایه یک راهنمای خرید باند ماشین، چندین مدل بهترین باند ماشین از برندهای مختلف را به شما معرفی کرده ایم.

 

اصطلاحاتی که پیش از خرید باند ماشین باید بدانید!

فرکانس های صدا

عمق موسیقی شما به فرکانس های صدایی که از بلندگوهای شما پخش می شود بستگی دارد. این فرکانس ها در سه حالت هستند:

فرکانس های پایین‌ یا همان نت‌های باس هستند. آنها قسمت پایین نمودار فرکانس را پوشش می دهند. وقتی آهنگ رپ مورد علاقه خود را اجرا می کنید، پایین بودن فرکانس دلیلی است که ماشین شما می لرزد و بیس خوبی ایجاد می کند.پ

فرکانس میانه در جایی بین پایین و بالا قرار می گیرد. وظیفه آنها ایجاد یک صدای با کیفیت با بیس ملایم است.

فرکانس های بالا به شما تریبل های با صدای بلند می دهد و صدای ریز و تیزی دارند.

ساب ووفر

این احتمالاً اصطلاحی است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. اینها بلندگوهای بزرگی هستند که مسئولیت فرکانس های پایین یا همان صداهای بیس را بر عهده دارند. آنها همچنین بلندگوهایی هستند که وقتی صدای بیس را بالا می برید و صدا را بلند می کنید ماشین شما دیوانه وار می لرزد.

از نظر اندازه، ساب ووفر بزرگترین بلندگو در این لیست است. ساب ووفرها همچنین برای دریافت بهترین صدا به بیشترین قدرت نیاز دارند. هرچه بزرگتر باشند و قدرت بیشتری دریافت کنند، صدای بیس بلندتر و عمیق تر خواهد بود.

میدرنج یا Squawker

یک بلندگوی میان رده یا squawker مسئول متوسط ترین بخش محدوده فرکانس سیستم است. در واقع بخش های از صدا که فرکانس میانه دارند توسط این بلندگو تولید می شوند، در واقع این بلندگو نمی تواند فرکانس های خیلی پایین که ووفرها تولید می کنند یا صداهای با فرکانس خیلی بالا که صدای خیلی تیزی دارند را تولید کنند.

بلندگوی میدرنج در واقع اصل صدای موسیقی را منتشر می کند و بدون این بلندگو شما نمی توانید صدای مناسبی را به تنهایی از یک ساب وور یا تیوتر بشنوید، میدرنج ها در کنار ساب ووفر و تیوتر بهترین ترکیب هستند.

توییترها

در انتهای بالای طیف فرکانس توییتر قرار دارد. آنها صدا را از کلاه های بلند و سنج از آهنگ های مورد علاقه شما ارائه می دهند. تیوترها صداهای خیلی ریز و تیز با فرکانس بالا را تولید می کنند و تنها در کنار میدرنج و ساب ووفر کارایی خود را نشان می دهند.

لیست بهترین باند ماشین توصیه شده

 

مواردی که پیش از خرید باند ماشین باید به آنها توجه کنید!

اکنون که درباره بلندگوهای خودرو بیشتر می‌دانید، اجازه دهید در مورد برخی ملاحظات صحبت کنیم. اینها چیزهایی هستند که باید قبل از کشیدن کارت و خرید بهترین باند ماشین به آنها فکر کنید.

چیزهای زیادی برای یادگیری و درک وجود دارد، اما به لطف وب سایت هایی مانند cashkaro.com می توان آسان تر دانست که چه چیزی با وسیله نقلیه شما کار می کند. توصیه ما این است که در کنار مطالعه این مقاله از منابع معتبر دیگری هم اطلاعات کسب کنید.

حساسیت بلندگو

حساسیت اسپیکر شما معیاری است که نشان می‌دهد چقدر قدرت را به صدا تبدیل می‌کند. در واقع پارامتری است که به ما می گوید در قبال ورود مقدار مشخص از توان (وات) به بلندگو چه مقدار حجم صدا خواهیم داشت.

یک بلندگوی بسیار حساس، صدای بلندتر و صدای غنی‌تری از وات کمتر ایجاد می‌کند. این یک پارامتر مهم است زیرا اسپیکر شما فقط می تواند انرژی زیادی از ماشین شما دریافت کند. برای به حداکثر رساندن صدای نهایی، به بلندگوهای حساس تری نیاز دارید.

کیفیت ساخت باند

همانطور که قبلاً اشاره کردم، متریال ساخت برای بلندگوهای شما بسیار مهم است. اغلب، یک تفاوت بزرگ بین یک بلندگوی ۱ میلیون تومانی  و ۵ میلیون تومانی وجود دارد و معمولا این تفاوت، متریال ساخت آن است.

سازنده با تغییر دادن موادی که استفاده می کند، نتایج خاصی به دست می آورد. پلی پروپیلن مخلوط با مواد مصنوعی با روکش فلزی یکی از بهترین مواد برای ساب ووفر است. مدت زمان زیادی دوام می آورد و به یک خط بیس بلند و پررونق کمک می کند.

طراحی سبد بلندگو

من قبلاً به این ایده اشاره کردم، اما بررسی طرح سبد بلندگو واقعاً مهم است. باز هم، شما سبدی می خواهید که صدای نهایی را بهینه می کند و همچنان در شیار بلندگوی ماشین شما قرار می گیرد. بلندگوهای گران قیمت اغلب سبدهایی دارند که طراحی بهتری دارند. این در نهایت منجر به صدای نهایی بهتر می شود.

قسمتی که باید روی آن تمرکز کرد پشت سبد است. باید طوری طراحی شود که صدا به خوبی پخش شود. پشت سبد بلندگو می تواند صدا را خراب کند، به خصوص اگر امواج به سادگی از آن خارج شده و به داخل کابین بروند.

توان خروجی باند ماشین

مسلما هرچه توان اسپیکر خودرو بالاتر باشد، صدای قدرتمند تری خواهید داشت، اما این موضوع نباید اولویت اول شما باشد، چرا که اگر به دنبال یک صدای با کیفیت اما نه خیلی خیلی بلند هستید، نیاز نیست یک باند ماشین با توان خروجی خیلی بالا خریداری کنید، برای شما کیفیت صدا مهم تر از توان خروجی است.

تماشا کنید: آنچه پیش از خرید باند ماشین باید بدانید!

 

انواع باند ماشین از نظر ظاهری

باند دایره ای:

باندهای موجود در بازار از نظر شکل در دو طرح دایره ای و بیضی هستند. طرح دایره معمولا صدای کمتری نسبت به مدل های بیضی دارد و از نظر اندازه هم کمی کوچکتر است. از این مدل باند معمولا برای نصب در قسمت درب جلو یا عقب استفاده می شود، البته در نظر داشته باشید که میزان صدای این باندها کاملا وابسته به برند و سایر مشخصات اسپیکر است و اینطور نیست که همیشه یک باند دایره ای صدای کمتری از باند بیضی شکل داشته باشد.

باند بیضی یا خربزه ای:

باندهای بیضی شکل که به آنها باند خربزه ای هم گفته می‌شود، نسبت به مدل های دایره ای شکل اندازه بزرگتر و حجم صدای بیشتری دارند و عمدتا در قسمت طاقچه عقب خودرو نصب می شوند. اکثر مدل های بیضی شکل دارای تقویت کننده صدا هستند.

 

انواع باند ماشین از نظر عملکرد(فول رنج، مید رنج، توییتر یا تیوتر)

باند ماشین فول رنج:

باند ماشین فول رنج همانطور که از نامش پیداست توانایی تولید صدا در رنج های فرکانسی مختلف را دارد، یعنی هم صداهای بم و بالا و هم صداهای ریز و پایین تر را می تواند تولید کند و تقریبا یک پکیج کامل محسوب می شود، هرچند که در تولید صداهای رنج مختلف عالی نیست اما از اسپیکرهای پیشفرض بیشتر خودروها بهتر عمل می کند.

اگر به دنبال تعویض اسپیکرهای کارخانه خودرو با اسپیکرهای بهتر هستید، خرید یک جفت باند فول رنج گزینه مناسبی است، اما اگر به دنبال جمع کردن یک سیستم صوتی گران و عالی هستید، بهتر است که برای هر رنج فرکانس باند مخصوص تهیه کنید.

باند ماشین میدرنج:

بلندگوی میدرنج تنها قابلیت تولید صدای رنج وسط را دارد و به همین دلیل به تنهایی کارایی ندارد. در واقع در کنار میدرنج باید یک ساب و یک توییتر مجزا در کنار آن بکار گرفته شوند. البته زمانی که شما از میدرنج و ساب و توییتر مناسب در کنارهم استفاده می کنید، صدای بسیار با کیفیت و تفکیک شده ای را برای شما پخش خواهد کرد که از بسیاری از بلندگوها به مراتب بهتر است.

باند ماشین توییتر یا تیوتر:

بلندگوی تیوتر یا توییتر توانایی تولید صدا در فرکانس های خیلی بالا را دارد که صدا در این فرکانس بسیار تیز و ریز می باشد. تیوتر هم به تنهایی کارایی ندارد چرا که صدای وکال و میانی بر عهده میدرنج ها و بلندگوهای بیضی می باشد. در کنار تیوتر باید از بلندگوهای بیضی و ووفر استفاده کرد تا به این شکل یک مجموعه کامل از صداها را دریافت کنید.

 

بهترین برندهای باند ماشین ایرانی و خارجی

برند پایونیر

پایونیر در سال ۱۳۴۴ توسط مهندس گیریگوریان وارد ایران شد وشاید قدیمی ترین نمایندگی صوتی تصویری در ایران باشد. پایونیر یک برند معروف ژاپنی است که کار خود را با تعمیرات بلندگو شروع کرد و سپس به تولید سیستم های صوتی خودرو مشغول شد. در حال حاضر این برند یکی از پرفروش ترین ها در ایران است که خیلی ها از محصولات ارزان و گران آن برای خودرو استفاده می کنند.

برند پایونیر انواع محصولات مرتبط با سیستم صوتی خودرو از جمله پخش خودرو، ساب ووفر، میدرنج، آمپلی فایر و حتی سیستم های صوتی خانگی را تولید و به بازار عرضه می‌کند و همواره رضایت بالایی از محصولات این برند در سطح بازار وجود داشته است.

از نقاط قوت برند پایونیر می‌توان به کیفیت صدای بالا، بخصوص کیفیت صدای خواننده، طراحی زیبا و کیفیت و دوام بالا اشاره کرد و از نقاط ضعف آن می توان تا حدی به قیمت بالای آن و بعضا نرم افزار تنظیم صدای ضعیف آن اشاره کرد.

برند پایونیر هرگز کیفیت را فدا نکرده است و حتی هنگام گوش کردن به موزیک با صدای بلند هم کیفیت از دست نمی رود، البته اگر بلندگوی خوبی هم داشته باشید، به همین دلیل استفاده از پخش پایونیر در کنار بلندگوی پایونیر توصیه می شود.

لیست بهترین بلندگوهای ماشین پایونیر

 

برند کنوود

یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه سیستم صوتی خودرو، کنوود نام دارد که حتما هنگام مشاهده مدل های مختلف دستگاه پخش خودرو و بلندگوی خودرو نام آن را شنیده اید. این برند تقریبا هم سطح با برند پایونیر قرار دارد و این دو برند در برخی زمینه ها نسبت به هم بهتر عمل می کنند اما تفاوت زیادی بین مدل های هم تراز آنها وجود ندارد.

برند کنوود هم قدمت زیادی در زمینه تولید سیستم صوتی دارد و محصولاتش از کیفیت و قدرت صدای بالای برخوردار هستند، از نظر قیمتی تقریبا در یک سطح قرار دارند با این تفاوت که پایونیر به دلیل شهرت بیشتر برند کمی قیمت بالاتری دارد و به همین دلیل اگر قیمت برای شما مهم است شاید کنوود گزینه بهتری باشد.

لیست بهترین بلندگوهای ماشین کنوود

 

برند سونی

سونی همواره یادآور کیفیت بوده است و بس، هرگز با شنیدن نام سونی یاد هیچ خاطره بدی از محصولاتش نمی افتید چرا که هرگز محصولی از سونی را ندیده ام که کیفیت لازم را نداشته باشد. سونی در زمینه تولید سیستم صوتی خودرو هم خیلی خوب عمل کرده است.

به گفته تعدادی از افراد فعال در زمینه تعمیرات سیستم صوتی، کیفیت صدای خروجی سیستم های صوتی سونی حتی از برند پایونیر هم به مراتب بهتر و بالاتر هستند. اگر خواهان صدایی شفاف و با کیفیت هستید حتما این برند شما را راضی می کند.

در نهایت توصیه ما این است که ابتدا به سراغ برند سونی بروید و اگر از این برند خرید نکردید به سراغ برند پایونیر رفته و در نهایت برند کنوود هم یک گزینه خوب برای شنیدن یک صدای با کیفیت در خودرو است.

لیست بهترین باند ماشین سونی

 

بهترین باند ماشین به انتخاب خریدیار

اسپیکر خودرو سونی مدل XS-XB6941

اسپیکر خودرو سونی مدل XS-XB6941

این اسپیکر خودرو از برند سونی به دلیل کیفیت مناسب و قیمت خوب یکی از پرفروش های این برند در بازار است که با استقبال خوبی مواجه شده است. بیشینه صدای این بلندگوی سونی ۶۵۰ وات است و در درون خود  یک ووفر، یک میدرنج و دو توییتر دارد که به کمک آنها صدایی با وضوح بالا برای شما پخش می کند.

امپدانس ۴ اهمی و حساسیت ۸۹ دسیبلی این مدل تا حد خیلی زیادی تضمین کننده صدای خوب و با کیفیت این بلندگو است. به عقیده تعدادی از خریداران، سونی با این بلندگوی اقتصادی یک بار دیگر ثابت کرد که سونی واقعا سونی است.

به عقیده برخی از خریداران برای اینکه بهترین خروجی ممکن رو از این باند بگیرید، لازم است که در کنار داشتن یک پخش خوب در خودرو، حتما یک آمپلی برای تقویت صدا اضافه کنید و تنها در این شرایط است که صدای واقعی این بلندگوهای سونی را خواهید شنید. البته اگر به دنبال صدای بیش از حد قوی نیستید، بدون آمپلی هم این باند عالیه.

آنچه خریداران گفته اند:

  • با ضبط سونی ۴۱۰ بستم بدون آمپلی. واقعا عالی شد.
  • صداش خیلی خوبه البته با آمپلی فایر بهترم میشه ، من بدون آمپلیفایر نصبش کردم.
  •  با یک دستگاه ضبط سونی ست کردم واقعا از صدای بی نظیرش راضی هستم.سونی نیاز به تعریف و تبلیغ نداره.
  • عالیه با پخش سونی بستم درجه یک حال کردم
  • بدون آمپلی هم غول بود ولی با آمپلی صدای واقعیش شنیده میشه.
  • بیس نرم و گوش نواز. صدای شفاف و زلال. توییتر عالی من روی تندر با پخش‌ a100نصب کردم. بدون آمپلی هم عالیه، مگر اینکه بخواید کر بشید.

مشاهده این باند ماشین سونی

 

بهترین باند ماشین کنوود

اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS693E

اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS693Eیکی از بلندگوهای پرفروش برند کنوود که هم صدای خوب و با کیفیتی دارد و هم در رنج قیمتی مناسبی قرار دارد، همین مدل بلندگوی کنوود یعنی مدل KFC-PS693E می باشد. مدلی که نظرات خیلی خوبی برای آن درج شده است و اغلب از خرید آن رضایت داشته اند.

این بلندگو بیشینه صدای خروجی ۶۰۰ وات دارد که در مقایسه با رقبا در این رنج قیمتی عدد مناسبی است، همچنین قدرت فرکانس ۵۵ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و حساسیت ۸۶ دسیبل این بلندگو تا حدی زیادی کیفیت صدای خروجی را تضمین کرده است.

این بلندگو در درون خود مجهز به ووفر، میدرنج و توییتر داخلی است که سایر ووفر آن ۲۲۹×۱۵۳، توییتر آن ۲۰ میلی‌متر و میدرنج آن ۷۰ میلی‌متر است و این تعادل نشان دهنده این است که تعادل خوبی در تولید صدای بم، حد وسط و زیر دارد.

آنچه خریداران گفته اند:

  • دوستان بخرید واقعا کیفیت و بیس صدای عالی داره… من به ضبط فابریک وصل کردم.
  • اسپیکر قابل قبولی هستش، اما می تونست بیس بهتری داشته باشه. با آمپلی بهتر میشه.
  • بعد حدود یک سال استفاده، صداش عالیه، به حدی که به نظر من که سیستم نبستم، بدون آمپلی فایر خیلی خوبه.
  • واسه کسایی که مثل من یه سیستم باکیفیت و مطلوب واسه استفاده عادی میخوان عالیه به شدت توصیه میکنم.
  • سازگار با پخش فابریک (مخصوصا پژو) اگه دنبال یه صدای با کیفیت و نه بیش از حد بلند هستین خوبه.

مشاهده این بلندگوی ماشین کنوود

 

بهترین باند ماشین پایونیر

اسپیکر خودرو پایونیر مدل TS-A6997S بسته دو عددی

سپیکر خودرو پایونیر مدل TS-A6997S بسته دو عددیاین مدل یکی از بلندگوهای پرفروش پایونیر است که رضایت بیش از ۸۰ درصد خریداران را به همراه داشته است و نظرات مثبت زیادی برای آن درج شده است که البته این سطح از رضایت برای برند مشهور پایونیر کاملا طبیعی است.

این بلندگوی پایونیر در سال ۲۰۲۰ توسط پایونیر معرفی شده است و در درون خود دارای یک ووفر، یک میدرنج، یک تیوتر و دو عدد سوپرتیوتر که شنیده شدن یکی صدای کاملا متعادل را تضمین می‌کنید.

بیشینه صدای خروجی این بلندگوی ماشین پایونیر ۷۵۰ وات که معنی تولید صدا با کیفیت و وضوح بالا می باشد. حساسیت این بلندگو ۹۱ دسیبل که عدد بسیار خوبی است. بهتر است بدانید که این بلندگو در کنار حجم صدای بالا دارای بیس قدرتمندی است و برای شنیدن ماکزیمم بیس و صدای آن بهتر است که یک آمپلی نصب کنید.

آنچه خریداران گفته اند:

  • در کل پیشنهاد میکنم تو این رنج قیمتی بهترین باندی که می‌تونید بخرید.
  • باند خیلی خوبیه فقط باید به یک آمپ قوی وصل کنید که متوجه بشید چی خریدید.
  • حتما یه آمپ ۱۰۰ ارمس روی چهار اهم ببندین باهاش اون موقع پایونیر خودشو ثابت میکنه.
  • معرکس به تنهایی کار ساب رومیتونه انجام بده یه ماه بدون ساب وصل کردم معرکه بود الان با ساب پایونیر وصله صداش قوی و واضحه.
  • برای کسانی که ضبط خوبی دارن و نمی خوان هزینه سیستم بدن توصیه میشه – باس خیلی خوبی داره.

مشاهده این باند ماشین از برند سونی

 

بهترین باند ماشین سونی

اسپیکر خودرو سونی مدل XS-XB6941

اسپیکر خودرو سونی مدل XS-XB6941این بلندگوی ماشین سونی رو در ابتدای مطلب به عنوان بهترین بلندگوی ماشین به انتخاب خریدیار معرفی کردیم و حالا این مدل را به عنوان بهترین بلندگوی ماشین سونی هم معرفی می کنیم. در نظر داشته باشید که ما برای انتخاب بهترین به مواردی مانند قیمت، میزان فروش و نظرات خریداران هم توجه داریم.

این بلندگوی سونی به عقیده خیلی از خریداران کیفیت بسیار بالایی دارد و صدایی با کیفیت، وضوح و بیس قابل قبول تولید می کند که البته برخی معتقند که اگر به شنیدن ماکزیمم صدای این بلندگو علاقه دارید، حتما یک آمپلی در کنار آن نصب کنید تا صدای واقعی این بلندگوی سونی را بشنوید.

مشاهده این باند ماشین سونی

 

بهترین باند ماشین با بیس بالا

اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-HQR 7100 بسته دو عددی

اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-HQR 7100 بسته دو عددیاین اسپیکر خودرو کنوود در این لیست گران ترین مدل است که به عقیده ما بهترین بلندگوی ماشین از برند کنوود در بازار ایران است که صدای بسیار قوی و با کیفیتی دارد و امتیاز خیلی خوبی از خریداران کسب کرده است.

بیشینه صدای خروجی این بلندگوی کنوود حدود ۶۰۰ وات است که توان اسمی ۱۵۰ وات دارد که نشان دهنده تولید یک صدای بسیار خوب در خوب در روی شماست. ناگفته نماند که همانند سایر اسپیکرهای خوب معرفی شده مجهز به ووفر، میدرنج و توییتر داخلی است و یک صدای کاملا متعادل را برای شما پخش می کند.

آنچه خریداران گفته اند:

  • کیفیت صدای خوبی داره بیس خوبی داره فقد باید از یه آمپری مناسب استفاده کنی تا بتونی ازش صدا بگیری.
  • کیفیت صدا و بیس خوبی داره. اگه آمپلی نصب کنید دیگه عالی میشه.
  • یک سال هست دوجفتش رو ماشینمه انکار ساب بستی اینه ها ویبره میره محشره.
  • من باندهای مختلفی رو تجربه کردم به جرات میگم که این مدل ۷۱۰۰ بهترین و برترین باند بیضی بوده که تابحال استفاده کردم.
  •  بیس فوق العاده ، کیفیت عالی وضوح صدا ، در یک کلام همه چی عالی فقط حتما از آمپلی فایر خوب بهره بگیرید.

مشاهده این باند ماشین کنوود

 

 

قیمت خرید ۲۱ مدل بهترین باند ماشین پرفروش و موجود در بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
میدرنج خودرو  کدنس مدل Lx44 بسته دو عددی

میدرنج خودرو  کدنس مدل Lx44 بسته دو عددی

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۴ اینچ
  • نوع بلندگو: میدرنج
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو مورل مدل ML-800

میدرنج خودرو مورل مدل ML-800

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۸ اینچ
  • نوع بلندگو: دایره ای
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ساب ووفر خودرو اسپیدوارد مدل SKU-12XS4

ساب ووفر خودرو اسپیدوارد مدل SKU-12XS4

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۱۲ اینچ
  • نوع بلندگو: ساب ووفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS694E بسته دو عددی

اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS694E بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • نوع بلندگو: بیضی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ساب ووفر خودرو اینفینیتی مدل Reference 1270

ساب ووفر خودرو اینفینیتی مدل Reference 1270

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۱۲ اینچ
  • نوع بلندگو: ساب ووفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فول رنج خودرو آودیولاین مدل AL_M69

فول رنج خودرو آودیولاین مدل AL_M69

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۶ × ۹ اینچ
  • نوع بلندگو: بیضی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو بوستر مدل BM-8CH1 بسته دو عددی

میدرنج خودرو بوستر مدل BM-8CH1 بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۸ اینچ
  • نوع بلندگو: دایره ای
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسپیکر خودرو دناکو مدل 125B

اسپیکر خودرو دناکو مدل ۱۲۵B

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۴ اینچ
  • نوع بلندگو: چهارگوش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو ساووی مدل SV-6B بسته دو عددی

میدرنج خودرو ساووی مدل SV-6B بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۶.۵ اینچ
  • نوع بلندگو: میدرنج
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو کیواس مدلYD-200

میدرنج خودرو کیواس مدلYD-200

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۸ اینچ
  • نوع بلندگو: میدرنج
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو کدنس مدل NX-64 بسته دو عددی

میدرنج خودرو کدنس مدل NX-64 بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۶.۵ اینچ
  • نوع بلندگو: میدرنج
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسپیکر خودرو مدل MASTER-981120 بسته دو عددی

اسپیکر خودرو مدل MASTER-981120 بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۵ اینچ
  • نوع بلندگو: چهارگوش
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسپیکر خودرو پایونیر مدل TS-R6951S مجموعه دو عددی

اسپیکر خودرو پایونیر مدل TS-R6951S مجموعه دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۶ × ۹ اینچ
  • نوع بلندگو: بیضی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ساب ووفر خودرو هرتز مدل DST 30.3

ساب ووفر خودرو هرتز مدل DST 30.3

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۱۲ اینچ
  • نوع بلندگو: استوانه ای
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو آلفاپرو مدل AP-B1000SQ PRO بسته دو عددی

میدرنج خودرو آلفاپرو مدل AP-B1000SQ PRO بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۱۰ اینچ
  • نوع بلندگو: دایره ای ، میدرنج
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو مورل مدل ML-8 بسته دو عددی

میدرنج خودرو مورل مدل ML-8 بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۸ اینچ
  • نوع بلندگو: میدرنج
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ساب ووفر خودرو ساووی مدل SV-1209R

ساب ووفر خودرو ساووی مدل SV-1209R

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۱۲ اینچ
  • نوع بلندگو: ساب ووفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو اسپیدوارد مدل SPX-40MM بسته دو عددی

میدرنج خودرو اسپیدوارد مدل SPX-40MM بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۴ اینچ
  • نوع بلندگو: میدرنج
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو هکتور مدل HE-50 بسته دو عددی

میدرنج خودرو هکتور مدل HE-50 بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۵ اینچ
  • نوع بلندگو: دایره ای
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسپیکر خودرو اینفینیتی مدل KAPPA 93IX بسته دو عددی

اسپیکر خودرو اینفینیتی مدل KAPPA 93IX بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۶ × ۹ اینچ
  • نوع بلندگو: بیضی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ساب ووفر خودرو پاناتک مدل P-S1216

ساب ووفر خودرو پاناتک مدل P-S1216

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۱۲ اینچ
  • نوع بلندگو: دایره ای ، ساب ووفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ساب ووفر خودرو اینفینیتی مدل  PRIMUS 1270

ساب ووفر خودرو اینفینیتی مدل PRIMUS 1270

  • تعداد: ۱
  • سایز: ۱۲ اینچ
  • نوع بلندگو: دایره ای
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسپیکر خودرو اینفینیتی مدل REF-9633IX بسته دو عددی

اسپیکر خودرو اینفینیتی مدل REF-9633IX بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۶ × ۹ اینچ
  • نوع بلندگو: اسپیکر کواکسیال
مشاهده قیمت و موجودی محصول
میدرنج خودرو ساوی مدل  SAVYSV-6  بسته دو عددی

میدرنج خودرو ساوی مدل SAVYSV-6  بسته دو عددی

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۶.۵ اینچ
  • نوع بلندگو: دایره ای
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6996

اسپیکر خودرو کنوود مدل KFC-PS6996

  • تعداد: ۲
  • سایز: ۶ × ۹ اینچ
  • نوع بلندگو: بیضی
مشاهده قیمت و موجودی محصول


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *