دیگر محصولات

۱۷ مدل بهترین مارک خوشبو کننده ماشین سال ۱۴۰۲

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

هوای کهنه، ریختن مواد غذایی، کهنگی صندلی ها و… همگی می توانند فضای داخلی ماشین شما را بد بو کنند. در چنین شرایطی با استفاده از خوشبو کننده خودرو، می توانید این بوها را از بین ببرید و محیط رانندگی دلپذیرتری ایجاد کنید.

خوشبو کننده ماشین در طیف گسترده‌ایاز انواع مختلف در بازار وجود دارد، از درختان کوچک نمادین آویزان از آینه عقب گرفته تا مدل‌های پلاگین پیشرفته‌تر که روی داشبورد ماشین نصب می‌شوند و به صورت الکتریکی و با باطری کار می کنند.

خوشبو کننده خودرو چیست؟

خوشبو کننده ماشین یک رایحه است که ضمن از بین بردن بوی بدن ماشین، موجب پراکنده شدن عطر و بوی خوب در فضای کابین ماشین شده و به مرور موجب جایگزینی بوی خوب با بوی بد ماشین می شود.

خوشبو کننده خودرو از نظر ظاهری و شیوه علمکرد در چندین نوع وجود دارد، برخی به صورت یک کارت آویزی هستند و برخی در مسیر دریچه کولر قرار می‌گیرند و از سوی دیگر برخی بوی بدن ماشین را از بین می برند و برخی علاوه بر آن بوی خوب را در ماشین پراکنده می‌کنند.

 

بهترین مارک خوشبو کننده ماشین کدام است؟

برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که برخی از آنها مانند باسئوس، لیچیرز و بنکس علاوه برای تولید خوشبو کننده ماشین به تولید لوازم جانبی دیگری از ماشین مشغول هستند و صرفا یک برند خوشبو کننده محسوب نمی‌شوند. خوشبو کننده های این برندها معمولا از نوع الکتریکی و گران تر هستند.

برخی از برندهای دیگر هم مانند برند ایفل و برند آرئون به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع خوشبو کننده ماشین و سایر محیط ها مشغول به فعالیت هستند و خوشبوکننده های ماشین این برندها هم طرفداران زیادی دارد.

 

۶ مدل بهترین خوشبو کننده ماشین پرفروش بازار

 

بهترین خوشبو کننده ماشین از نظر خریدیار

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Apple And Cinnamon

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Apple And Cinnamonاین مدل خوشبو کننده ماشین از برند آرئون یکی از نمونه های پرفروش ایستاده در بازار است که ضمن داشتن قیمت مناسب، فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است و بیش از ۴۰۰ دیدگاه برای آن ثبت شده است که اغلب نشان از رضایت خریداران دارد.

رایحه این خوشبو کننده خودرو، سیب و دارچین است و به گفته تولید کننده حدود ۳ ماه ماندگاری دارد که عدد قابل قبولی است چرا که اغلب خوشبو کننده ها در همین حدود ماندگاری دارند، برخی کمی کمتر و برخی کمی بیشتر.

به گفته خریداران در مدت ۳ ماه اول بوی خوش آن کاملا محسوس است و از ماه سوم این بو کاهش پیدا می کند، البته در نظر داشته باشید که اینکه چقدر خوشبو کننده در معرض گردش هوا قرار می گیرد روی ماندگاری آن تا حدی موثر است.

ما این مدل را برای خرید به شما توصیه کردیم چرا که هم از نظر قیمتی در رده مناسبی قرار دارد و هم به گفته بیشتر خریداران ماندگاری قابل قبولی دارد، ناگفته نماند در رایحه انتخابی یک موضوع کاملا شخصی است اما این این رایحه مورد پسند خیلی از خریداران بوده است.

مشاهده و خرید این خوشبو کننده ماشین آرئون

 

بهترین خوشبو کننده ماشین از نظر ارزش خرید

خوشبوکننده ماشین ایفل مدل هلو

خوشبوکننده ماشین ایفل مدل هلوبرند ایفل در زمینه تولید انواع خوشبو کننده فعال است و شهرت خوبی هم دارد، خوشبو کننده های این شرکت هم رایحه خوبی دارند، هم ماندگاری آنها قابل قبول است و هم در رنج قیمتی مناسبی قرار دارند، به همین جهت ما این مدل را به عنوان یکی از بهترین خوشبو کننده خودرو که ارزش خرید بسیار بالایی دارد معرفی کرده ایم.

این خوشبو کننده خودرو از نوع آویزی بوده و رایحه آن هلو می‌باشد، به گفته خیلی از خریداران این خوشبو کننده به خوبی فضای اتومبیل را خوشبو می کند و ماندگاری قابل قبولی هم دارد، تنها نقطه ضعف آن شیشه ای بودن آن است که باید مراقب باشید به شیشه جلوی ماشین آسیب وارد نکند.

خرید خوشبو کننده ماشین مدل ایفل

 

بهترین خوشبو کننده ماشین آویزی

خوشبو کننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه

خوشبو کننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوهیکی از بهترین خوشبو کننده ماشین این مدل خوشبو کننده النا از نوع آویزی است که به خوبی بوی مطبوع را به فضای کابین خودرو می بخشید و ماندگاری قابل قبولی هم دارد که به گفته تولید کننده حدود ۳ ماه می باشد.

رایحه این خوشبو کننده ماشین از گروه سالاد میوه می باشد و بوی نسبتا خنکی دارد که برای فصول گرم سال بسیار مناسب است. این خوشبو کننده از نوع آویزی است باید پس ایجاد یک سوراخ خیلی ریز روی آن، به قسمتی از ماشین آویزان شود تا با تکان خوردن رایحه را در فضا پراکنده کند.

خرید این خوشبو کننده ماشین مدل النا

 

بهترین خوشبو کننده ماشین اسپری

اسپری خوشبو کننده خودرو لمسر مدل AS108 حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری خوشبو کننده خودرو لمسرخیلی از افراد برای خوشبو کردن فضای ماشین، استفاده از خوشبو کننده های اسپری را ترجیح می دهد که البته این انتخاب بی دلیل هم نیست چرا که در این مدل خوشبو کننده شما هر زمان که نیاز باشد می توانید به مقدار دلخواه در فضای ماشین اسپری کنید.

این اسپری خوشبو کننده لمسر یکی از بهترین خوشبو کننده ماشین در بازار است که فروش خوبی را تجربه کرده و از برند معتبری هم می باشد، بیش از ۲۱۰ نفر از خریداران این اسپری خوشبو کننده از خرید آن اعلام رضایت کامل کرده اند که این نشان از کیفیت محصول دارد.

خرید خوشبو کننده ماشین لمسر

 

بهترین خوشبو کننده ماشین نصب روی دریچه

خوشبو کننده هوا خودرو مارش مدل SOLAR

خوشبو کننده هوا خودرو مارشاین اولین مدل از اسپری خوشبو کننده ماشین از نوع نصب روی دریچه است و ما این مدل را به عنوان بهترین در بخش خوشبو کننده های نصب روی دریچه معرفی می‌کنیم و علت این انتخاب هم رضایت بالای خریدارن است.

نحوه عملکرد این مدل خوشبو کننده خودرو به این شکل است که در مسیر جریان ورودی به داخل کابین نصب می شود و به دلیل داشتن پدهای معطر، با ورود جریان هوا به داخل کابین، موجب خوشبو شدن هوا می شود.

در این مدل یک پروانه تزئینی بر روی آن نصب می باشد که با وزش باد شروع به چرخش می نماید و بواسطه بلبرینگ فلزی داخل پروانه هیچگونه صدای مزاحمی از آن به گوش نمی رسد. همچنین یک رقص نور زیبا روی این خوشبو کننده قرار گرفته است که به زیبایی داخلی خودرو کمک می کند.

خرید خوشبو کننده ماشین مارش مدل سولار

 

بهترین خوشبو کننده ماشین از نظر ماندگاری

خوشبوکننده ماشین ایفل مدل هلو

خوشبوکننده ماشین ایفل مدل هلواین مدل خوشبو کننده را پیش تر در ابتدای مطلب معرفی کردیم و اینبار به عنوان بهترین خوشبو کننده ماشین از نظر ماندگاری هم معرفی می کنیم، البته اینطور نیست که مدل های دیگر همگی ماندگاری کمتری داشته باشند، اما این خوشبو کننده از نظر ماندگاری در رده مدل هایی با ماندگاری بالا قرار دارد، ضمن اینکه از رایحه و قیمت مناسبی هم برخوردار است.

خرید خوشبو کننده ماشین مدل ایفل

 

انواع خوشبو کننده ماشین در بازار

خوشبو کننده ماشین آویزی

این نوع خوشبو کننده ها به صورت آویزی هستند و برای پراکنده شدن بوی آنها در فضای ماشین، نیاز به آویزان شدن و تا حدی تکان خوردن دارند. برخی از این نوع خوشبو کننده از نوع کارتی هستند و شبیه یک تکه مقوای سفت می‌مانند که این نوع کیفیت و ماندگاری کمتری دارند.

نوع دیگری از خوشبو کننده آویزی از نوع شیشه با درب چوبی است که نیاز است کمی از رایحه داخل شیشه به درب چوبی آن برخورد کند تا با تکان خوردن، رایحه از درب چوبی به فضای ماشین منتقل شود. این مدل خوشبو کننده ماندگاری و کیفیت بهتری دارد.

 

خوشبو کننده ماشین ایستاده

خوشبو کننده ماشین از نوع ایستاده در واقع شبیه به یک قوطی یا جعبه هستند که باید روی داشبورد نصب شوند یا صرفا قرار داده شوند و به مرور موجب تعویض هوای خودرو می‌شوند.  در واقع این مدل خوشبو کننده نیاز به نصب در محل مشخصی ندارد و همانند یک قوطی کرم است که در هرجایی از خودرو می تواند قرار داده شود که معمولا روی داشبورد قرار می گیرند.

 

خوشبو کننده ماشین اسپری

خوشبو کننده ماشین از نوع اسپری دقیقا همانند یک اسپری است که شما در هر زمان که مایل باشید می‌توانید مقداری از آن را در داخل ماشین اسپری کنید. این مدل خوشبو کننده نیاز به نصب در داخل ماشین ندارد و همینکه همواره در داشبورد ماشین وجود داشته باشد کافی است.

 

خوشبو کننده ماشین نصب روی دریچه

فلسفه کار این مدل خوشبو کننده این است که در مسیر ورود هوا به داخل خودرو قرار می‌گیرد و هوای ورودی را خوشبو می‌کند و از آنجایی که از نظر ظاهری و زیبایی بسیار در دید است معمولا به شکلی زیبا طراحی می‌شود که نمای فضای داشبورد را خراب نکند.

 

نکاتی که پیش از خرید خوشبو کننده خودرو باید بدانید!

رایحه خوشبو کننده

رایحه یک موضوع شخصی و هیچ قاعده کلی برای آن وجود ندارد. حتی بسیاری از عطرهایی که در خانه خود از آنها لذت می برید احتمالاً در خوشبو کننده هوای خودرو موجود خواهند بود و شما می‌توانید همان عطر مورد علاقه تان را به عنوان خوشبو کننده خودرو هم استفاده کنید.

اما به طور کلی بهتر است رایحه ای که در فضای ماشین پخش می‌شود یک راحیه تند و اذیت کننده نباشد، متناسب با فصلی از سال که در آن قرار دارید باشد، یعنی برای زمستان رایحه گرم و برای تابستان رایحه خنک و از همه مهمتر حساسیت زا نباشد.

در نظر داشته باشید که اگر سیگاری هستید، برای رفع بوی نامطبوع در کنار خوشبو کننده از بوگیر هم استفاده کنید. بوگیرهای هوا ذرات بد دود سیگار را از بین می‌برند و خوشبو کننده ها هوا را معطر می کنند.

 

ماندگاری رایحه خوشبو کننده

اکثر خوشبو کننده های هوا بسته به نوع آنها از چند هفته تا چند ماه دوام می آورند. عمر خوشبو کننده های مقوایی معمولاً کوتاه ترین است، برخی از آنها تا ۳۰ روز ماندگاری دارند و برخی دیگر تنها پس از چند روز عطر خود را از دست می دهند.

گیره های هواکش، قوطی ها و پلاگین ها معمولاً بین یک تا دو ماه دوام می آورند. زغال چوب طولانی ترین طول عمر را دارد، اگرچه برای حفظ اثربخشی آن باید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد.

البته در مورد ماندگاری تنها نوع خوشبو کننده مطرح نیست بلکه رایحه آن هم مهم است، معمولا رایحه کاج، مرکبات و گل‌های بهاری از رایحه های ماندگار در بین خوشبو کننده ها هستند که البته برای هر فصلی مناسب نیستند.

 

نوع خوشبو کننده ماشین

خوشبو کننده های خودرو در قالب های مختلفی تولید می شوند که هر کدام مزایای خود را دارند. خوشبو کننده های آویزان ساده ترین ‌ها هستند. گیره های هواکش یا همان خوشبو کننده های نصب روی دریچه میدان دید شما را در حین رانندگی پنهان نمی کنند و بلافاصله پس از شروع به گردش هوا شروع به کار می کنند.

خوشبوکننده ها از نوع اسپری‌ به شما کنترل دقیق‌تری بر میزان بوی‌زدایی مورد نیازتان می‌دهند، در واقع هر زمان که نیاز داشته باشید به مقدار مورد نیاز می توانید در فضای ماشین اسپری کنید. همگی اگر از برندهای معتبری تهیه شوند کارایی و ماندگاری لازم را دارند.

 

چطور خودرو را خوشبو نگه داریم؟

هرچند که کمی سخت است که خودروی شما بدون استفاده از بوگیر یا خوشبو کننده همواره بوی مطبوع دهد، اما راه حل هایی وجود دارد که می‌شود خودروی شما در اغلب موارد بوی مطبوع داشته باشد.

اول از همه باید مراقب مواردی باشید که موجب ایجاد بوی نامطبوع در خودرو می‌شود، مواردی مانند حمل خوراکی ها یا غذاهای بودار، استفاده از سیگار، تردد در مکان های بد بو و…..

مورد بعدی استفاده از روکش صندلی است، با وجود روکش صندلی چنانچه خودروی شما دچار بوی بد شود و یا صندلی ها به دلیل کهنگی را ریختن خوراکی بوی بد بگیرند، امکان شستشوی روکش صندلی و مطبوع شدن بوی داخل خودرو وجود دارد.

مورد بعدی نظافت منظم خودرو است، اگر خودرو دیر به دیر نظافت شود، حتی کوچکترین کثیفی ها هم به دلیل کهنگی بوی بسیار بدی به خود می‌گیرند و این بوی کهنه با سختی خیلی بیشتری از خودرو حذف می‌شود.

در کنار رعایت موارد گفته شده، مسلما اگر از خوشبو کننده خودرو استفاده کنید، همواره بوی داخل کابین خودرو مطبوع خواهد بود، ضمن اینکه با رعایت این موارد حتی اگر مدتی هم خوشبو کننده نداشته باشید مشکلی ایجاد نخواهد شد.

 

هر چند وقت یک بار باید خوشبو کننده ماشین را تعویض کنیم؟

همه اینها به نوع خوشبو کننده خودرویی که استفاده می کنید بستگی دارد. بیشتر خوشبو کننده های مصنوعی خودرو از چند هفته تا چند ماه دوام دارند. خوشبو کننده های مقوایی که اغلب از آینه های دید عقب آویزان می شوند، معمولا تا ۳۰ روز دوام می آورند.

قوطی ها، پلاگین ها و گیره های هواکش معمولاً یک یا دو ماه دوام می آورند. Jade Shutes، بنیانگذار و مدیر آموزش دانشکده مطالعات معطر، می گوید: «اگر از روغن های ضروری در پخش کننده ماشین استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد حداقل هفته ای یک بار روغن ضروری را لمس کنید.

 

کدام نوع خوشبو کننده خودرو بهتر است؟

به عقیده ما در درجه اول بهترین خوشبو کننده ماشین، مدلی است که رایحه مورد نظر شما را داشته باشد، در کنار داشتن رایحه خوب، ماندگاری بالا و پخش بوی بالا هم بسیار مهم است. اما اینکه از کدام نوع خوشبو کننده استفاده شود، توصیه ما مدل های نصب روی دریچه کولر یا مدل های قوطی شکل است. این مدل ها ماندگاری بهتری نسبت به مدل های مقوایی که از آیینه آویزان می شوند دارند.

https://www.thespruce.com/best-car-air-fresheners-4174832

 

لیست ۲۱ مدل بهترین خوشبو کننده ماشین پرفروش بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
خوشبو کننده خودرو کد Br01

خوشبو کننده خودرو کد Br01

  • رایحه: گل های بهاری
  • ماندگاری: سه ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Bubble Gum

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Bubble Gum

  • رایحه: آدامس بادکنکی
  • ماندگاری: سه ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل KEN BLACK CRYSTAL

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل KEN BLACK CRYSTAL

  • رایحه: Black Crystal
  • ماندگاری: سه ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسپری خوشبوکننده هوا خودرو دکتر فول مدل کلاسیک حجم 100 میلی لیتر

اسپری خوشبوکننده هوا خودرو دکتر فول مدل کلاسیک حجم ۱۰۰ میلی لیتر

  • رایحه: Power
  • نوع خوشبوکننده: اسپری
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبوکننده خودرو زیستو طرح قلب مدل ZHP1

خوشبوکننده خودرو زیستو طرح قلب مدل ZHP1

  • رایحه: هلو
  • ماندگاری: دو ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده ماشین مدل55

خوشبو کننده ماشین مدل۵۵

  • رایحه: توت فرنگی
  • ماندگاری: یک ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده هوا خودرو مارش مدل SOLAR

خوشبو کننده هوا خودرو مارش مدل SOLAR

  • رایحه: Ocean
  • ماندگاری: سه ماه
  • نوع خوشبوکننده: نصب روی دریچه هوا
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه New Car

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه New Car

  • رایحه: خودروی نو
  • ماندگاری: دو ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو ایکس وین مدل X

خوشبو کننده خودرو ایکس وین مدل X

  • رایحه: Silver
  • ماندگاری: یک هفته
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده ماشین مدل 709 مجموعه 2 عددی

خوشبو کننده ماشین مدل ۷۰۹ مجموعه ۲ عددی

  • رایحه: Aqua Breeze
  • ماندگاری: هشت ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبوکننده هوا خودرو واو مدل آنجل حجم 10 میلی‌لیتر

خوشبوکننده هوا خودرو واو مدل آنجل حجم ۱۰ میلی‌لیتر

  • رایحه: ملکه شب
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده ماشین ایکس وین مدل dream

خوشبو کننده ماشین ایکس وین مدل dream

  • رایحه: Perfume
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Bubble Gum

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Bubble Gum

  • رایحه: آدامس بادکنکی
  • ماندگاری: دو ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو واو مدل اقیانوس حجم 10 میلی لیتر

خوشبو کننده خودرو واو مدل اقیانوس حجم ۱۰ میلی لیتر

  • رایحه: نسیم دریا
  • ماندگاری: یک ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبوکننده خورشیدی خودرو مدل DNsr

خوشبوکننده خورشیدی خودرو مدل DNsr

  • رایحه: Perfume
  • ماندگاری: سه ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Apple And Cinnamon

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Apple And Cinnamon

  • ماندگاری: سه ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
بوگیر خودرو مدل n6p مجموعه 2 عددی

بوگیر خودرو مدل n6p مجموعه ۲ عددی

  • رایحه: Fabrice
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Mon Bubble Gum

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Mon Bubble Gum

  • رایحه: آدامس بادکنکی
  • ماندگاری: دو ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken Coffee

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken Coffee

  • رایحه: قهوه
  • ماندگاری: سه ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Black Crystal

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Black Crystal

  • رایحه: Black Crystal
  • ماندگاری: دو ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبوکننده خودرو فرش وی مدل اسپرت کد 8080

خوشبوکننده خودرو فرش وی مدل اسپرت کد ۸۰۸۰

  • رایحه: لیمو
  • ماندگاری: یک ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبوکننده هوای خودرو مدل انبه کد MANGO حجم 10 میلی‌لیتر

خوشبوکننده هوای خودرو مدل انبه کد MANGO حجم ۱۰ میلی‌لیتر

  • رایحه: انبه
  • ماندگاری: ۴۵ روز
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken Nordic Forest

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken Nordic Forest

  • رایحه: جنگل
  • ماندگاری: سه ماه
  • نوع خوشبوکننده: ایستاده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبو کننده خودرو  واو مدل جنگل حجم 10 میلی لیتر

خوشبو کننده خودرو واو مدل جنگل حجم ۱۰ میلی لیتر

  • رایحه: جنگل
  • ماندگاری: یک ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خوشبوکننده خودرو شمع النا کد CUTE مجموعه 4 عددی

خوشبوکننده خودرو شمع النا کد CUTE مجموعه ۴ عددی

  • رایحه: سیب و دارچین
  • ماندگاری: دو ماه
  • نوع خوشبوکننده: آویزی
مشاهده قیمت و موجودی محصول


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *