بهترین سایت های کسب درآمد از اینترنت

17 مورد از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی در ایران [واقعی و عملی]

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا هدفتان کسب درآمد اینترنتی است و به دنبال سایت های کسب درآمد اینترنتی هستید، سایت هایی که می توانید با استفاده از آنها و بستری که فراهم آورده اند، درآمد اینترنتی داشته باشید.

هرچند که معتقدم درآمد اینترنتی لزوما به استفاده از یک سایت وابسته نیست و روش های زیادی برای کسب درامد اینترنتی وجود دارند، اما یکی از این روش ها استفاده از بستر کسب درآمدی است که سایت های مختلف ایجاد کرده اند.

به همین دلیل در این مطلب به معرفی بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی پرداخته‌ام و هدفم این است که شما را با این سایت ها به طور کامل آشنا کنم تا با ساز و کار و همچینن چگونگی درآمد از این سایت‌ها آشنا شوید و در نهایت سایتی را که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید.

 

معرفی بهترین سایت‌های کسب درآمد اینترنتی در ایران

 

1- کسب درآمد از سایت دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی در ایران است، شاید باور نکنید اما خیلی ها در همین ایران در حال کسب درآمد از دیجی کالا هستند و درآمدهای میلیونی و برخی هم درآمدهای میلیاردی دارند و این به واسطه فرصتی است که سایت دیجی کالا برای آنها ایجاد کرده است.

بهترین سایت های همکاری در فروششما به دو طریق می‌توانید از دیجی کالا درآمد داشته باشید، در مدل اول شما تبدیل به یک فروشنده در دیجی کالا می‌شوید و کالاهای خود را در دیجی کالا به فروش می‌رسانید، مسلما همه فروشندگان درآمدهای میلیاردی ندارند، اما متوسط فروش ماهانه فروشندگان در دیجی کالا عدد قابل قبولی است، انقدری که ارزش همکاری را دارد، برای فروشندگی در دیجی کالا روی لینک زیر کلیک کنید.

 

در مدل دوم، آنهایی که محصولی برای فروش در دیجی کالا ندارند، تبدیل به همکار فروش می شوند، یعنی با دیجی کالا همکاری در فروش انجام می‌دهند، در این شیوه شما باید به سمت دیجی کالا ترافیک طبیعی ارسال کنید و از این ترافیک ارسالی هرچقدر خرید ایجاد شود به شما پورسانت تعلق می‌گیرد، برای آشنایی بیشتر با کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا برای آنهایی که کالایی برای فروش ندارند بسیار مناسب است، در واقع در روش همکاری در فروش شما فقط محصولات دیگران را تبلیغ می‌کنید و از هر فروش پورسانت دریافت می‌کنید، دیگر نگران تامین محصول، قرار دادن محصول در فروشگاه، ارسال محصول و پشتیبانی پس از فروش نیستید، این بزرگترین مزیت همکاری در فروش است.

کافیست یک سایت، یک صفحه اینستاگرام، یک کانال تلگرام یا هر رسانه دیگری ایجاد کنید، افرادی را به رسانه خود جذب کنید و محصولات مورد نظر را تبلیغ کنید تا در این میان برخی محصول را خریداری کنند و پورسانت به شما تعلق بگیرد.

در حال حاضر سایت‌های خیلی زیادی با دیجی کالا همکاری در فروش می‌کنند و  درآمدهای آنها بین 5 الی 50 میلیون تومان است، در واقع حداقل درآمد شما از این سیستم می‌تواند 5میلیون تومان در ماه باشد اما اگر کمی بهتر عمل کنید 10 میلیون در ماه و بیشتر از آن کاملا قابل دستیابی است.

 

کسب درآمد از یوتوب2- کسب درامد از سایت یوتوب

یوتوب که البته به اشتباه یوتیوب تلفظ می‌شود، یک سایت جهانی اشتراک ویدیو است که متعلق به گوگل می‌باشد و بعد از گوگل دومین سایت پربازدید جهان است، در واقع سایت آپارات یک نسخه ایرانی شده از سایت یوتوب است.

خب شیوه کسب درآمد از سایت یوتوب چگونه است؟

شما باید محتوای ویدیویی غیر کپی تهیه کنید و در این سایت منتشر کنید، در میان ویدیوهای شما تبلیغاتی نمایش داده می شود که برای یوتوب درآمدزایی می‌کند، یوتوب برای شما به عنوان تهیه کننده این ویدیو، سهمی در نظر می‌گیرد و به این ترتیب هرچه ویدیوی شما دیده می‌شود، برای شما درآمد دلاری ایجاد می‌کند.

البته دقت داشته باشید که اصلا به این شکل نیست که شما با گذاشتن اولین ویدیو به درآمد برسید، دقیقا مانند سئوی سایت است که باید کمی صبور باشد و به طور منظم محتوا تولید کنید.

اگر به خوبی در یوتوب فعالیت کنید، حداقل درآمد شما می‌تواند چیزی حدود 500 دلار باشد، که این عدد یک درآمد خیلی کم برای یک یوتوبر محسوب می‌شود، اما تعداد افرادی که درآمدهای بالای 1000 دلار و بعضا بالای 5000 هزار دلار دارند کم نیست.

در مورد کسب درآمد از یوتوب باید دقت داشته باشید که موضوع شما طرفدار داشته باشید، هرچند که در یک سال اخیر ایرانیان خیلی زیادی به یوتوب پیوسته اند و تعداد ایرانی های فعال در یوتوب رو به افزایش است، اما همچنان در همه موضوعات نمی توان بازدید زیادی دریافت کرد.

اگر به دنبال کسب درآمد از یوتوب هستید، من سایت ارزیشو را به شما توصیه می‌کنم.

 

پونیشا

3- کسب درآمد از سایت پونیشا

یکی از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی پونیشاست، اگر در زمینه‌ای مهارتی دارید، سایت پونیشا می‌تواند محل مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی باشد، در این سایت کارفرمایان مختلف در زمینه‌های مختلف حضور دارند و پروژه‌هایی را با مبلغ مشخصی ایجاد می‌کنند.

افرادی دیگری هم به عنوان پیمانکار یا متخصص در این سایت عضو هستند و برای پروژه‌هایی که در حیطه مهارتی آنها هستند پیشنهاد ارسال می‌کنند و در نهایت کارفرما با مقایسه افراد و قیمت‌ها یکی را برای انجام پروژه انتخاب می‌کند.

در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی لوگو و کارهای گرافیکی، برنامه نویسی، تولید محتوا متنی و ویدیویی، ترجمه، ساخت وبسایت و…. در این سایت پروژه ایجاد می‌شود و متخصصین این حوزه‌ها در حال کسب درآمد از این سایت هستند.

 

انجام میدم

4- کسب درآمد از سایت انجام میدم

سایت انجام میدم چیزی شبیه سایت پونیشا می‌باشد، در واقع در این سایت هم افرادی درخواست انجام کاری را دارند و متخصصین هم برای انجام آن کار اعلام آمادگی می‌کنند، اما ساز و کار سایت انجام میدم کمی متفاوت از سایت پونیشا می‌باشد.

در سایت پونیشا ابتدا کارفرما پروژه‌ای را تعریف می‌کند و متخصصین برای انجام آن پیشنهاد ارسال می‌کنند، اما در سایت انجام میدم عمدتا این متخصصین هستند که یک “کاره” ایجاد می‌کنند و در آن توضیح می‌دهند که چه کاری می‌توانند انجام دهند و حالا کارفرماها یک شخص و خدماتش را انتخاب می‌کنند.

هرچند که در انجام میدم همانند سایت پونیشا بعضا کارفرماها کاری ر اکه مایل هستند شخصی برایشان انجام دهد را به صورت پروژه ایجاد می‌کنند، اما ساز و کار اصلی سایت به این شکل است که متخصصین خودشان و خدماتشان را به همراه قیمت معرفی می‌کنند.

 

ژاکت5- کسب درآمد از سایت ژاکت

سایت ژاکت بیشتر از 5 سال است که فعالیت دارد و زمینه فعالیت آن وردپرس است، در واقع توسعه دهندگان قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی در این سایت محصولاتشان را به فروش می‌گذارند و از طرف دیگر آنهایی که به دنبال قالب و افزونه هستند از این سایت خریداری می‌کنند.

در واقع ژاکت یک مارکت ایرانی محصولات وردپرسی است، از یک سو آنهایی که سایت وردپرسی دارند، امکانات مختلف مانند قالب‌ها و افزونه‌های مورد نیازشان را از این سایت خریداری می‌کنند و از طرف دیگر آنهایی که توانایی ساخت قالب و افزونه‌های وردپرسی را دارند، محصولشان را در این سایت به فروش می‌رسانند.

اگر شما جزو گروه اول هستید، یعنی برنامه نویسی می‌دانید یا توانایی ساخت قالب و افزونه را دارید، می‌توانید به عنوان توسعه دهنده در این سایت عضو شوید و با فروش محصولاتتان درآمد داشته باشید، در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که قیمت این قالب فروشگاهی 349 هزار تومان است و نزدیک به 3000 فروش داشته است.

 

بوتیک6- کسب درآمد از سایت بوتیک

سایت بوتیک یک جستجوگر لباس می‌باشد، در واقع در این سایت دو گروه از افراد حضور دارند، گروه اول افرادی هستند که دنبال خرید لباس هستند و گروه دوم فروشندگان لباس هستند.

خیلی از بوتیک داران و فروشندگان لباس وقت لازم برای راه اندازی و رشد فروشگاه اینترنتی را ندارند، بوتیک از این فرصت استفاده کرده است و یک بستر فروش را برای این گروه از فراد فراهم کرده است، بیش از 9هزار فروشنده پوشاک در سایت بوتیک در حال فروش هستند، اگر شما هم فروشنده لباس هستید می‌توانید عضو بوتیک شوید.

 

باسلام7- کسب درآمد از سایت با سلام

باسلام یک بازار اجتماعی آنلاین است، در واقع این سایت را شبیه به یک جمعه بازار آنلاین ببینید، در این سایت افراد از سراسر ایران محصولاتشان را به فروش می‌رسانند، محصولات مختلفی از جلمه لوازم دست ساز، صنایع دستی، انواع خوراکی ها و…..

اگر شما محصولی دارید یا محصولی تولید می‌کنید می‌توانید در این سایت محصولتان را به فروش برسانید، در اوایل عمدتا محصولات خانگی بودند که در این سایت به فروش می‌رسیدند اما در حال حاضر گستره محصولات در سایت باسلام خیلی بزرگتر شده است، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت باسلام شوید و دسته‌بندی محصولات آن را مشاهده کنید.

 

شبکه مترجمین8- کسب درآمد از شبکه مترجمین

سایت شبکه مترجمین جایی است که شما به عنوان یک مترجم عضو می‌شوید و افرادی که نیاز به مترجم دارند از طریق این سایت به شما سفارش می‌دهند، البته دقت کنید که مدل کاری این سایت شبیه پونیشا نیست، در واقعا افراد نیازمند ترجمه مستقیما با شما در ارتباط نیستند، آنها در خواستشان را به سایت ارسال می‌کنند و سایت پروژه‌ها را به شما تحویل می‌دهند.

در واقع شما برای سایت شبکه مترجمین کار می‌کنید و پولتان را از سایت شبکه مترجمین دریافت می‌کنید، دقت داشته باید که منظور از ترجمه لزوما ترجمه به زبان انگلیسی نیست، در این سایت مترجمین زبان‌های مختلف دنیا فعالیت می‌کنند و سطح کاری سایت بالا می‌باشد.

 

نویسش9- کسب درآمد از سایت نویسش

ماجرا از این قرار است که خیلی از مالکین سایت‌های مختلف نیاز به تولید محتوا دارند، از طرق دیگر افراد زیادی هم هستند که توانایی تولید محتوای متنی را دارند، در این میان سایت‌هایی مثل نویسش حضور دارند که این دو گروه را بهم متصل می‌کنند.

اگر توانایی تولید محتوای متنی را دارید و می‌توانید برای سایت‌های مختلف محتوای متنی تولید کنید، می‌توانید در سایت نویسش به عنوان یک نویسنده عضو شوید و با تولید محتوای متنی درآمد کسب کنید.

اگر به دنبال کسب درآمد ازتولید محتوای متنی و نویسندگی هستید، در مقاله زیر به طور مفصل در خصوص کسب درآمد از این روش صحبت شده است، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

دیوار

10- کسب درآمد از سایت دیوار

با سایت و نرم افزار دیوار قطعا آشنا هستید، جایی که می‌توانید آگهی فروش هر کالا یا خدمت مجاز را ثبت کنید، دیوار اخیرا ویژگی جدیدی به سایت و نرم افزار خود اضافه کرده است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند که فروشندگان حضوری محصولات کاملا نوی خود را هم به فروش برسانند و یک ویترین برای محصولاتشان ایجاد کنند.

تا پیش از این شما برای فروش یک محصول باید یک آگهی ایجاد می‌کردید، اما در حال حاضر افرادی که فروشگاه حضوری دارند می‌توانند در دیوار یک صفحه اختصاصی برای خود داشته باشند و ویترینی از محصولات را برای خود ایجاد کنند که این فوق العاده است.

 

سایت آپارات11- کسب درآمد از سایت آپارات

در دومین سایت معرفی شده در مورد یوتوب و کسب درآمد از آن صحبت کردیم و گفتیم که با تولید ویدیو در یوتوب می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید و یوتوب به ازای هر تبلیغی که در ویدیوی شما نمایش می‌دهد مبلغی را به شما پرداخت می‌کند.

این ماجرا در سایت آپارات هم وجود دارد و شما می‌توانید در آپارات هم فعالیت داشته باشید و درآمد ریالی کسب کنید، اما طبق تجربه به شما می‌گویم که تا وقتی یوتوب به همراه درآمد دلاری وجود دارد و قیمت دلار هم بسیار بالاست، همکاری با آپارات توجیه مالی ندارد.

 

12- کسب درآمد از سایت های هاستینگ

سایت‌های هاستینگ سایت‌هایی هستند که خدمات هاستینگ ارایه می‌کنند، جایی که افراد برای راه اندازی سایت از آنها هاست خریداری می‌کنند، نکته جالب اینجاست که خیلی از این سایت‌ها قابلیت همکاری در فروش دارند، یعنی اگر شما افرادی را به این سایت‌ها هدایت کنید و آنها از این سایت‌ها هاست خریداری کنند، مبلغی به عنوان پورسانت در نظر گرفته می‌شود.

سایت‌هایی مانند سایت ایران سرور و سایت وبرمز از جلمه سایت‌هایی هستند که همکاری در فروش دارند، طبق تجربه اگر با چند سایت این حوزه کار کنید می‌توانید حدود 3 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید.

البته دقت کنید که این 3 میلیون تومان درآمد ماهانه فقط با نوشتن یک مطلب کسب می‌شود، در واقع اگر مطلبی تحت عنوان بهترین هاست بنویسید و این مطلب را به رتبه های بالای گوگل برسانید، می‌توانید چنین درآمد داشته باشید.

 

کسب درآمد از سایت های خارجی با فروش آموزش13- کسب درآمد از سایت‌ فرانش

سایت فرانش یک سایت آموزش آنلاین است، جایی که هر شخص هر مهارتی را که دارد به دیگران به صورت رایگان یا غیر رایگان ارایه می‌دهد، اگر شما در زمینه‌ای مهارت دارید می‌توانید یک دوره آموزشی ایجاد کنید و در این سایت به فروش برسانید.

در سایت فرانش دوره‌های آموزشی در حوزه های مختلفی مانند آموزش های بازاریابی، کسب و کار، برنامه نویسی، گرافیک، آموزش های فنی، زبان های خارجی، آشپزی و….

کافیست در این سایت به عنوان مدرس ثبت نام کنید و استانداردهای لازم برای تولید محتوای آموزش را رعایت کنید، خیلی از مدرسین فعال در این سایت درآمدهای خوبی کسب می‌کنند، شما هم با کمی خلاقیت می‌توانید چنین درآمدهایی داشته باشید.

 

14- کسب درآمد از سایت تاپ لرن

سایت تاپ‌لرن هم ساز و کار شبیه به سایت فرانش دارد با این تفاوت که در حیطه‌های تخصصی تری فعالیت می‌کند و مخاطب های این سایت به دنبال آموزش‌های مرتبط با برنامه نویسی، گرافیک و… هستند، پس اگر در یکی از زمینه‌های فنی این سایت مهارت دارید می‌توانید در این سایت هم به تدریس مشغول شوید.

دوستان توجه داشته باشید که کار تدریس فقط درآمد مستقیم ایجاد نمی‌کند بلکه موجب اعتماد خیلی از افراد به شما شده و همین موضوع موجب می‌شود پروژه‌های زیادی هم به شما سپرده شود، در واقع درآمدهای جانبی از تدریس هم وجود دارد.

 

سایت کادرو15- کسب درآمد از سایت کادرو

ساده ترین راه برای داشتن یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای در سایت کادرو، در این سایت عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای عضو هستند و افرادی که نیاز به چنین خدماتی دارند از کادرو در خواست می‌کنند، به قول خودشان کادرو همان اسنپ است، اما اینبار به جای درخواست راننده، درخواست عکاس و فیلمبردار می‌کنید.

اگر عکاسی یا فیلمبرداری بلد هستید می‌توانید در این سایت عضو شوید تا کادرو شما را هم به عنوان عکاس به مجموعه خود اضافه کند و درخواست‌های افراد مختلف برای عکاسی و فیلمبرداری را به شما ارجاع دهد.

 

16- کسب درآمد از سایت کارلنسر

با کارلنسر یافتن فریلنسرها بسیار آسان است. بگردید،انتخاب کنید و مصاحبه کنید. به همین راحتی ! کار را به کاردان بسپارید.

در سایت کارلنسر و همچنین دیگر سایت های فریلنسری مانند پونیشا، کارفرمایان، پروژه های خود را تعریف می‌کنند و متخصصان سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند.

کارفرما، پس از توافق با متخصص هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

همانطور که متوجه شدید سایت کارلنسر هم دقیقا همانند سایت‌هایی مانند پونیشا و انجام میدم است، توصیه ما به شما این است که اگر مهارتی دارید و قصد دارید به صورت پروژه‌ای فعالیت کنید حتما در چند سایت فریلنسری مانند پونیشا، کارلنسر و انجام میدم عضویت داشته باشید تا احتمال دریافت پروژه برای شما بیشتر شود و به این ترتیب پروژه‌های بیشتری نصیب شما شود.

 

17- کسب درآمد از سایت عمدکس

اگر تولید کننده هستید یا مایل به عمده فروشی محصولات خود هستید می‌توانید محصولاتتان را به صورت عمده در سایت عمدکس به فروش برسانید، سایت عمدکس جایی است که عمده فروشان محصولاتشان را به صورت عمده به فروش می‌رسانند و افرادی هم که قصد خرده فروشی دارند می‌توانند در این سایت محصولات مد نظرشان را به صورت عمده با قیمت بسیار کمتری خریداری کنند.

 

 

9 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام